Šokiruojanti socialinė reklama: kaip karas paveikia vaikus

Tarptautinės organizacijos „Gelbėkit vaikus“ padalinys Didžiojoje Britanijoje sukūrė internete žaibiškai išplitusį vaizdo įrašą, kuriame parodoma kaip karinis konfliktas paveikia vaikus.
Kadras iš reklamos
Kadras iš reklamos

Pagrindinė socialinės reklamos veikėja – Anglijoje gyvenanti mergaitė. Iš po sekundę trunkančių kadrų sumontuotas įrašas prasideda jai švenčiant gimtadienį, o baigiasi lygiai po metų. Skirtumas tas, kad šalyje vyksta karas.

Klipo pabaigoje rašoma: „Jei tai nevyksta čia, dar nereiškia, kad tai nevyksta.“

Per dvi dienas vaizdo įrašas tinklalapyje youtube.com peržiūrėtas beveik 10 mln. kartų.

VIDEO: Šokiruojanti socialinė reklama: kaip karas paveikia vaikus

Visuomeninė organizacija „Gelbėkit vaikus“ – tai 1991 m. įkurta nepolitinė, nevyriausybinė ir nereliginė, už vaiko teises kovojanti organizacija, šiuo metu turinti 21 struktūrinį padalinį 20 Lietuvos miestų ir rajonų. Tai vienintelė Šiaurės Rytų Europos organizacija, esanti tarptautinės organizacijos „Save the Children“ tikrąja nare.

28 valstybėse yra įsikūrusios „Save the Children“ organizacijos, kurios priklauso tarptautiniam „Save the Children“ aljansui - pasauliniam nepelno organizacijų tinklui, veikiančiam daugiau nei 120 šalių visame pasaulyje. Aljansas įkurtas 1977 m. Ženevoje, o 1997 m. perkeltas į Londoną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai