Specialiosios pajėgos įvykdė operaciją Juodojoje jūroje: keršijo už smūgius Ukrainai

Ukrainos specialiųjų operacijų pajėgos sėkmingai įvykdė operaciją vienoje iš Juodojoje jūroje esančių gamybinių platformų ir sunaikino Rusijos radiolokacinę stotį bei įrangą, kuri būdavo itin naudinga atakos orlaiviais pulti pietų Ukraina, susirašinėjimo platformoje „Telegram“ skelbia Ukrainos specialiųjų pajėgų kanalas.

„Ukrainos ginkluotųjų pajėgų 73-iojo jūrų centro operatoriai, žaibiškai veikę galimo priešo puolimo rajone, Juodojoje jūroje prie laikinai okupuoto Krymo krantų įvykdė itin sudėtingą ir veiksmingą operaciją“, – rašoma pranešime.

Aiškinama, kad, žvalgybos duomenimis, vieną iš neteisėtai užgrobtų gamybinių platformų (greičiausiai, vieną iš vadinamųjų „Boiko bokštų“) rusai panaudojo nepilotuojamo orlaivio „Mohajer-6“ veikimui sustiprinti. Teigiama, kad ten jie sumontavo įrangą, didinančią jo veikimo nuotolį ir spindulį. Pažymima, kad Rusijos pajėgos tokį bepilotį orlaivį naudojo žvalgybai ir vėlesniems dronų smūgiams kritinei infrastruktūrai Pietų Ukrainoje.

VIDEO: Ukraina surengė specialiąją operaciją Juodojoje jūroje

Negana to, aptikta ant platformos įrengta radiolokacinė stotis „Neva-B“, skirta antžeminiams objektams (nuo katerių iki laivų) aptikti. Šį radarą rusai naudojo padėčiai Juodosios jūros šiaurės vakarinėje dalyje stebėti.

Pasak Ukrainos specialiųjų pajėgų, naktį prie gamybinės platformos priartėjo 73-iojo Specialiųjų operacijų pajėgų jūrų centro kateriai, tuomet objektas buvo užminuotas, o kovinė grupė persikėlė į saugų atstumą ir susprogdino taikinį.

„Sėkminga specialioji operacija užtikrino saugesnį laivų judėjimą ir apribojo priešo pajėgumus šiaurės vakarinėje Juodosios jūros dalyje“, – nurodoma pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis