Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sudužusio lėktuvo savininkė „Germanwings“ jau kartą buvo per plauką nuo aviakatastrofos

„Germanwings“ gal ir neturi tokio pripažinimo kaip „Ryanair“ ar „easyJet“, tačiau bendrovė jau daugiau nei dešimtmetį sėkmingai konkuruoja Europos pigių skrydžių rinkoje. Iki antradienio, kai „Airbus A320“ sudužo skrisdamas iš Barselonos į Duseldorfą, „Germanwings“ buvo beveik nepriekaištingos reputacijos bendrovė.
"Germanwings" lėktuvas.
"Germanwings" lėktuvas. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Germanwings“ nuo 2009 m. sausio mėnesio priklauso „Lufthansa“ grupei ir skrenda 110 maršrutų su beveik 90 orlaivių Europoje, Izraelyje ir Šiaurės Afrikoje. Ji save pristato kaip „neįtikėtinai žemų kainų“ aviakompaniją.

2013 m. „Lufthansa“ atnaujino „Germanwings“ prekės ženklą, leisdama keleiviams rinktis „a la carte“ modelį. Tai reiškia, kad klientai galėjo pasirinkti keliones iš trijų tarifų, priklausomai nuo poreikių.

Per plauką nuo nelaimės

„Deutche Welle“ pareiškė, kad tai buvo beveik katastrofiška situacija – nedaug trūko, kad nuo nuodingų garų apsvaigę pilotai būtų praradę sąmonę.

Orlaivių saugumo reitingus sudarantis tinklalapis AirlineRatings.com „Germanwings“ iki aviakatastrofos įvertino 6 balais iš 7, o produktų reitingas siekė 3,5 iš 5. Palyginimui, „Ryanair“ ir „easyJet“ produktų reitingas siekė mažiau nei 2,5 iš 5, „Ryanair“ saugumo reitingas buvo 5 balai iš 7, o „easyJet“ reitingo dar laukiama.

Federalinis Vokietijos orlaivių nelaimių biuras (German Federal Bureau of Aircraft Accident) į „Germanwings“ dėmesį atkreipęs buvo 2010 m., kai nuodingi garai pilotams mėginant nutupdyti „Airbus A319“ sutrikdė jų darbą.

Tuomet Vokietijos nacionalinis transliuotojas „Deutche Welle“ pareiškė, kad tai buvo beveik katastrofiška situacija – nedaug trūko, kad nuo nuodingų garų apsvaigę pilotai būtų praradę sąmonę.

Vėliau lakūnai tyrėjams pasakojo, kad užuodę nemalonų kvapą ėmė prarasti pojūčius ir kad negalėjo mąstyti blaiviai, o nusileidimą prisimena tarsi per sapną. Vokietijos pilotų asociacija tada negailėjo kritikos „Germanwings“.

Nesutarimai su pilotais

Vokietijos oro bendrovė ilgą laiką nesutarė su šalies pilotų sąjunga dėl užmokesčio ir darbo sąlygų, o tai privedė prie nuolatinių streikų.

Ginčai tarp „Lufthansa“ vadovybės ir pilotų kilo dėl ankstyvų pensijų, kurias bendrovė naujiems pilotams ketino sumažinti. Po streikų krito oro linijų bendrovės akcijos.

Praėjusiais metais „Lufthansa“, siekdama padidinti pelną, ketino perduoti visus ne centrinius Europos skrydžius „Germanwings“.

Iki tol, kol tapo „Lufthansa“ dalimi, „Germanwings“ buvo žinoma dėl savo spalvotų lėktuvų. „Germanwings“ atsirado atsiskyrusi nuo Vokietijos skrydžių bendrovės „Eurowings“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos