08 21

Superjachtos tragediją gaubia mįslingos aplinkybės: kaip ir kiek dažnai susiformuoja vandens tornadai?

Specialistai narai toliau ieško šešių žmonių, plaukusių prabangioje superjachtoje „Bayesian“, kuri pirmadienio rytą apvirto prie Sicilijos krantų. Vis dar kyla klausimų, kodėl laivas nuskendo.
„Bayesian“ superjachta
„Bayesian“ superjachta / „Scanpix“ nuotr.

Remiantis laivų sekimo programa „Vesselfinder“, laivas rugpjūčio 14 d. išplaukė iš Sicilijos Milazzo uosto ir paskutinį kartą sekmadienio vakarą buvo stebimas į rytus nuo Palermo.

Su Jungtinės Karalystės vėliava plaukiojusi jachta „Bayesian“, kurioje buvo 22 žmonės, įskaitant 10 įgulos narių, pirmadienį prieš aušrą buvo išmetusi inkarą maždaug 700 m nuo uosto.

Manoma, kad laivą virš vandens užklupo tornadas – kitaip vadinamas vandens stichija – ir dėl to „Bayesian“ apvirto.

Atskirais duomenimis, per itin keistą audrą lūžo laivo stiebas, o tarp kitų laivo nuskendimo veiksnių minimas vandens patekimas pro liukus ir duris, kurie dėl šiltų orų prie Italijos krantų buvo palikti atidaryti.

Ką žinome apie nuskendusią superjachtą?

„Bayesian“ yra prabangi jachta, kurią 2008 m. pastatė Italijos laivų statytojai „Perini Navi“ – itin prabangaus interjero jachtoje yra šeši miegamieji.

Jachtos ilgis – 56 m, o jos sportinis aliuminio stiebas – 72 m, laikomas aukščiausiu pasaulyje.

„Scanpix“ nuotr./„Bayesian“ superjachta
„Scanpix“ nuotr./„Bayesian“ superjachta

Šešiuose apartamentuose superjachtoje gali apsistoti iki 12 svečių, o jos nuomos kaina siekia 195 000 eurų.

Manoma, kad jachtos pavadinimas kilęs iš Bajeso teorijos, kuria buvo grindžiama britų milijonieriaus, dingusio per katastrofą, Mike'o Lyncho daktaro disertacija ir programinė įranga, padėjusi praturtėti.

Laivų stebėjimo svetainės „VesselFinder“ duomenimis, „Bayesian“ pastarosiomis dienomis atliko keletą reisų ir užsuko į įvairius Sicilijos uostus.

Kaip ir kada susiformuoja vandens tornadai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis