Būtent šiems keleiviams bus skirti nauji ženklai traukinių tualetuose, kurie paaiškins, kaip derėtų naudotis šia priemone. Keleiviai iš Azijos dažnai ropščiasi ant tualeto sėdynės ir naudojasi juo sau priimtinu būdu, taip gadindami jo paviršių.
„Nutinka taip, kad keleiviai lipa ant tualeto sėdynės, dažnai meta panaudotą popierių ten, kur papuola. Jiems skiriamos šios naujos piktogramos, paaiškinančios tvarką“, – teigė Šveicarijos geležinkelių pardavimų direktorius Rogeris Jossas.
Regioninio Alpių turizmo biuro vadovas Marcelis Fureris pabrėžė, kad turistai iš Azijos šalių dažnai ne tik ropščiasi ant tualeto sėdynių, bet ir pasinaudoja dušo patalpa kaip tualetu.
Panašią socialinę kampaniją Jungtinėje Karalystėje šių metų kovo mėnesį pradėjo ir „Lloyd's“ bankas, aiškinęs savo darbuotojams iš Azijos šalių, kad „ant tualeto reikia ne stotis, o sėstis“ ir „nuleisti vandenį dera su ranka, o ne su koja“.