„Pirmasis variklis patyrė problemų praėjus 35 sekundėms po pakilimo, maždaug 366 metrų aukštyje, – spaudos konferencijoje pranešė Taivano aviacijos saugumo pareigūnas. – Lakūnai padidino jo apsukas. Variklis veikė, tačiau negamino energijos.“
Tuomet lakūnai sumažino kito – kairiojo – variklio apsukas ir pamėgino jį perkrauti. Tačiau tai nepavyko.
Pareigūnai pranešė, kad lakūnas pagalbos signalą išsiuntė vos pastebėjęs variklio gedimą. Praėjus maždaug minutei po jo juodoji dėžė liovėsi įrašinėti.
Prieš tai lakūnas spėjo pranešti apie degalų tiekimo gedimą.
Aviacijos saugumo pareigūnų teigimu, lėktuvas gali skristi ir su vienu veikiančiu varikliu.
Pagrindinis lakūnas – 42-ejų Liao Chien-tsungas vadinamas didvyriu, nes sugebėjo krentantį lėktuvą nukreipti į vandenį ir neužkliudyti pastatų. Jis rastas tebegniaužiantis vairalazdę.
Taivano lėktuvo katastrofos aukų padaugėjo iki 35
Taivano narams penktadienį iš seklios upės sostinėje ištraukus dar keturių žmonių palaikus, dviem dienomis anksčiau įvykusios oro bendrovės „TransAsia“ lėktuvo katastrofos aukų skaičius padidėjo iki 35.
Grupė dingusių žmonių artimųjų penktadienį raudojo ant upės kranto, kai buvo ištraukti žuvusiųjų palaikai. Sraigtasparniai padėjo ieškoti upėje dar aštuonių nerastų žmonių.
Dar 15 žmonių buvo sužeisti, tačiau liko gyvi per katastrofą, kai „TransAsia“ reiso GE235 laineris tuojau po pakilimo pasiuntė nelaimės signalą, ir nukrito į seklią upę Taibėjaus centre, vienu sparnu užkliudęs estakadą ir ja važiavusį taksi automobilį. Laineryje buvo 58 keleiviai ir įgulos nariai.