Bendrovė nurodė, kad tokie pranešimai buvo žymimi nuo spalio 27-osios iki lapkričio 11-osios – savaitė prieš ir savaitė po lapkričio 3 dieną vykusių JAV prezidento rinkimų, kuriuose demokratas Joe Bidenas nugalėjo dabartinį šalies vadovą Donaldą Trumpą.
Iš 300 tūkst. pažymėtų žinučių 456 buvo uždengtos perspėjimu, o vartotojai negalėjo jomis dalintis, atsakyti į jas arba jų pamėgti, sakė „Twitter“ teisinių ir politikos klausimų vadovė Vijaya Gadde.
Rinkimų periodu „Twitter“ vartotojams amerikiečiams buvo rodomos žinutės, „primenančios žmonėms, kad rinkimų rezultatai veikiausiai vėluos, o balsavimas paštu yra saugus ir teisėtas“, nurodė V.Gadde. Tokios žinutės buvo peržiūrėtos 389 mln. kartų, pridūrė ji.
Kone pusė po rinkimų paskelbtų D.Trumpo žinučių, kuriose jis skelbė pergalę ir rašė nepagrįstus pareiškimus apie rinkimų klastojimą, tviteryje buvo pažymėtos kaip „galimai klaidinančios“.