Tai papildė vis gausėjančius įrodymus, kad privačios įmonės visame pasaulyje pelnosi iš invazinių įsilaužimo įrankių ir socialinių tinklų platformų galios formuoti viešąją nuomonę.
Žurnalistai, prisistatę potencialiais klientais ir siekdami surinkti informacijos apie įmonės metodus ir galimybes, ją pavadino „Team Jorge“.
Ataskaitoje teigiama, kad jos vadovas 50-metis Talas Hananas yra buvęs Izraelio specialiųjų pajėgų operatyvininkas, kuris gyrėsi galintis kontroliuoti tariamai saugias „Telegram“ paskyras, tūkstančius netikrų socialinių tinklų paskyrų ir skleisti melagienas.
Tyrimą atliko žurnalistų konsorciumas iš 30 leidinių, įskaitant Prancūzijos „Le Monde“, Vokietijos „Der Spiegel“ ir Ispanijos „El Pais“, vadovaujamas Prancūzijoje įsikūrusios ne pelno siekiančios organizacijos „Forbidden Stories“.