Papildyta 01.28 val. „RIA Novosti“ praneša, kad sužeista 12 žmonių, penki jų šiuo metu ligoninėje.
Kol kas nėra jokių oficialių versijų, dėl ko įvyko ši nelaimė. Pažymima, kad avarinio nusileidimo metu oro uoste buvo tirštas rūkas. Tuo tarpu vienas iš keleivių Olegas Ošeka pasakojo, kad sugedo lėktuvo variklis. Tokią versiją, tiesa, nesiremiant jokiais oficialiais šaltiniais, skelbia ir portalas lenta.ru.
Papildyta 23.13 val. Skelbiama, kad gelbėjimo darbai nelaimės vietoje baigti. Rungtynės tarp „Šachtar“ ir „Borussia“ komandų prasidėjo tylos minute, pagerbiant žuvusiuosius.
Paskutiniais duomenimis, lėktuvu skrido 36 keleiviai ir 8 ekipažo nariai.
Pranešimai apie sužeistųjų žmonių skaičių skiriasi – įvairūs informacijos šaltiniai skelbia, kad jų gali būti nuo 2 iki 12.
Papildyta 22.20 val. Pranešama, kad aukų skaičius išaugo iki penkių. Prieš tai gelbėtojai pranešė, kad mato tarp nuolaužų vieną žmogų, tačiau nežino, ar jis gyvas. Spėjama, kad tai – viena iš stiuardesių.
Papildyta 22.07 val. Pareigūnai teigia, kad šiuo metu ieškoma dviejų žmonių, kurie likę tarp lėktuvo nuolaužų. Gelbėtojai teigia, kad lėktuvas yra smarkiai deformuotas ir ne į visas sudužusio orlaivio dalis įmanoma patekti.
Skelbiama, kad lėktuvu skrido 45 žmonės. Tiesa, duomenys dėl keleivių skaičiaus yra prieštaringi. „Ukrainskaja pravda“ skelbia, kad lėktuvu skrido 36 žmonės.
Pranešama, kad avariniu būdu lėktuvas leidosi Donecke. Jis išvažiavo už tūpimo tako ribų, virto ant šono ir lūžo į dalis. Vėliau laineris užsidegė. Apie lėktuvo gedimo priežastis kol kas nepranešama. Portalas newsru.com skelbia, kad lėktuvas užsidegė jau po to, kai keleiviai buvo palikę jį.
Keleiviai užsakomuoju reisu skrido į Čempionų lygos rungtynes, kuriose susitinka Donecko „Šachtar“ su Dortmundo „Borussia“. Odesos tinklalapis dumskaya.net skelbia, kad lėktuvu skrido daug žinomų Odesos verslininkų, politikų.
Naujienų agentūra „Interfaks“ skelbia, kad reisą vykdė aviakompanija „Južnyje avialiniji“. Ji registruota 1999 metais Odesoje, jai priklauso lėktuvai Аn-24, „SAAB-340B“, „Embraer-500“ ir „Jak-42D“.