Ukrainos karinė žvalgyba po interviu išvadino V.Putiną geopolitiniu bepročiu

Kremliaus oficialioje interneto svetainėje paskelbtą Rusijos prezidento Vladimiro Putino ir buvusio žurnalisto, nuomonės formuotojo Tuckerio Carlsono interviu įvertino ne tik Baltieji rūmai, bet ir Ukrainos karinė žvalgyba. Jų teigimu, tai dar viena Rusijos „specialioji operacija“.
Rusijos lyderis Vladimiras Putinas
Rusijos lyderis Vladimiras Putinas / „AFP“/„Scanpix“

Nacionalinio teletilto eteryje Ukrainos karinės žvalgybos atstovas Andrijus Jusovas pareiškė, kad „tai negalėjo nebūti specialioji operacija“.

„Žinoma, tai yra poveikio priemonė, žinoma, tai yra informacinė ir psichologinė specialioji operacija. Taip, Rusijos specialioji operacija. Šio interviu tikslinė auditorija yra laisvasis pasaulis, Vakarų pasaulis. Tais melagingais pasakojimais ir propaganda buvo siekiama laisvąjį demokratinį pasaulį kažkuo įtikinti“, – pabrėžė jis.

„Zuma press“/„Scanpix“/Ukrainos gynybos žvalgybos atstovas Andrijus Jusovas
„Zuma press“/„Scanpix“/Ukrainos gynybos žvalgybos atstovas Andrijus Jusovas

Tačiau paskui pridūrė, kad nieko naujo per tą interviu neišgirdome.

A.Jusovas pasakojo, kad Ukrainoje yra paplitęs terminas, apibūdinantis keistuolius miesto žmones, kurie vadinami „miesto bepročiais“. Tai prisiminęs Rusijos prezidentą V.Putiną jis pavadino „geopolitiniu bepročiu“, kuris kalba kažkokias nesąmones apie tarptautinę teisę, istoriją ir sprendžia, kurios tautos turi egzistuoti.

„Visa tai tėra nesąmonė“, – pabrėžė žvalgybos atstovas.

Jo nuomone, faktas, kad Rusijos specialiosios tarnybos išleidžia milžiniškas pinigų sumas, bandydamos paveikti Vakarų auditoriją, rodo, kad ji jiems yra labai svarbi.

„Jie supranta, kad ši galimybė daryti įtaką demokratiniam pasauliui, nesvarbu, kaip jie tai vadina savo propagandinėse laidose, jiems yra kritiškai svarbi“, – nurodė A.Jusovas.

Jis taip pat pabrėžė, kad Rusijai šis bandymas nepavyko, nes politikos lyderiai ir ekspertai apie šį interviu jau išreiškė kritiškas nuomones.

Plačiau apie V.Putino interviu skaitykite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis