Ukrainos kariuomenės vadas: Rusija stiprina pajėgas netoli Charkivo, siunčia daugiau pulkų ir brigadų

Rusija telkia pajėgas netoli Ukrainos Charkivo srities šiaurinės dalies, kur šį mėnesį pradėjo puolimą, tačiau vis dar neturi pakankamai karių, kad galėtų surengti didelį puolimą šioje teritorijoje, ketvirtadienį pareiškė vyriausiasis Ukrainos kariuomenės vadas Oleksandras Syrskis.
Rusijos kariai
Rusijos kariai / „AFP“/„Scanpix“

Pasak naujienų agentūros „Reuters“, Ukraina teigia stabilizavusi frontą šiaurės rytinėje Charkivo srityje, kur gegužės 10 d. Rusijos pajėgos pradėjo tarpvalstybinį puolimą, atvėrą kryptį fronto linijoje.

Generolas pulkininkas O.Syrskis nurodė, kad Rusija toliau siunčia papildomus pulkus ir brigadas iš kitų vietovių ir poligonų, kad sustiprintų savo karius dviejose pagrindinėse puolimo linijose Charkivo srities šiaurėje.

Tai apima Strilečos-Lypcių rajoną tarp dviejų mažų kaimų ir pasienio miesto Vovčansko apylinkes, kur vyko gatvių mūšiai.

„Šios pajėgos šiuo metu yra nepakankamos didelio masto puolimui ir prasiveržimui per mūsų gynybą“, – susirašinėjimo platformoje „Telegram“ rašė kariuomenės vadas.

Jo teigimu, Ukrainos „amunicijos rezervo sukūrimas“ taip pat sumažino Rusijos pajėgų puolamąsias galimybes.

Ši pastaba leido suprasti, kad ne vieną Kyjivo jaustras ūmus artilerijos amunicijos trūkumas sušvelnėjo po to, kai balandžio mėn. po kelis mėnesius trukusio delsimo Jungtinės Valstijos pagaliau patvirtino didelį pagalbos paketą.

Trečiadienį JAV valstybės sekretorius Antony Blinkenas sakė, kad tiekiami amerikiečių ginklai padeda stabilizuoti Ukrainos fronto linijas.

Rusija didžiausią savo puolimo spaudimą sutelkė Ukrainos rytuose, kur jos kariams pavyko lėtai ir palaipsniui žengti į priekį nuo vasario mėn. užimto Avdijivkos miesto Donecko srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis