„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Ukrainos žvalgyba: Rusija imasi desperatiškų priemonių jaunimui į karą privilioti

Rusija pasitelkė propagandinius traukinius dėl sumažėjusio pavasarinio šaukimo į karinę tarnybą žmonių masto, socaliniame tinkle „Facebook“ skelbia Ukrainos karinė žvalgyba.
Rusija
Rusija / „AFP“/„Scanpix“

Pasak pranešimo, Rusija visais įmanomais būdais plečia savo propagandos metodus: „Valstybė agresorė Rusija plėtoja propagandos veiklą regionuose, kad sustabdytų norinčiųjų stoti į kariuomenę skaičiaus mažėjimą“.

Žvalgyba nurodė, kad Kremlius „numetė“ reikalavimus Rusijos režimo atstovams regionuose vykdyti pavasarinio šaukimo planą ir neleisti jam sutrikti, nes sumažėjęs šauktinių skaičius reiškia, kad sumažės norinčiųjų pasirašyti sutartį su Rusijos kariuomene, kuri jau trečius metus tęsia nešprovokuotą karinę agresiją prieš Ukrainą ir Ukrainos teritorijų okupaciją.

Stiprėjant informaciniam poveikiui Rusijos regionų gyventojams, pastebimas išaugęs kariuomenės šlovinimo mastas ir skleidžiamas naratyvas, kad šaukimas į kariuomenę garantuoja nedalyvavimą karo veiksmuose prieš Ukrainą.

„Be kita ko, propagandai naudojami Rusijos geležinkeliai – keleiviniai traukiniai ir traukinių vagonai dažomi militaristiniais piešiniais, šlovinančiais karinę tarnybą, rusiškus ginklus ir techniką“, – pažymėjo karinė žvalgyba.

Pastebima, kad Vladimiro Putino Rusija savo traukiniais faktiškai kopijuoja prieš šimtmetį naudotus bolševikų propagandos metodus.

Didžiosios Britanijos žvalgybos duomenimis, šiais metais Rusija planuoja įdarbinti 400 tūkst. kontraktinių karių karui prieš Ukrainą. Pavasarinis šaukimas į kariuomenę Rusijoje prasidėjo balandžio 1 d.

Pagal jį į karinę tarnybą bus pašaukta 150 tūkst. 18-30 metų amžiaus karių. Tikimasi, kad šie šaukiamieji 12 mėnesių tarnaus visų Rusijos ginkluotųjų pajėgų rūšių daliniuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“