Naujienų agentūros pašnekovo teigimu, techninė komisija preliminariai nustatė, kad abu lėktuvo varikliai veikė iki pat jo sudužimo.
Tuo metu „RIA Novosti“ šaltinio duomenimis, tyrėjai korpuso apledėjimą iškėlė kaip pagrindinę katastrofos versiją.
Kiek anksčiau buvo pranešta, kad „UTair“ kompanijos lėktuvo ATR-72 ekipažas prieš skrydį nutarė lėktuvo nedengti skysčiu, apsaugančiu nuo apledėjimo. Vis dėlto aviacijos eksperto, kurio tapatybė neskelbiama, naujienų agentūrai teigė, kad tai, jog lėktuvas nebuvo padengtas šiuo skysčiu, negalėjo tapti pagrindine katastrofos priežastimi.
„Ria Novosti“ prisimena kitas dėl apledėjimo kilusias didžiausias istorijoje ATR-72 katastrofas. Būtent dėl šios priežasties 2010-aisiais lapkričio 4 dieną šio modelio lėktuvas nukrito Kubos provincijoje Sankti Spirituse, o 1994-aisiais spalio 31 dieną katastrofa įvyko netoli Čikagos.
Kiek anksčiau pranešta, kad techninis gedimas yra labiausiai tikėtina avarijos priežastis.