V.Putiną remiantis oligarchas: arba Rusija laimės, arba bus branduolinė apokalipsė

Kremlių karštai remiantis Rusijos oligarchas, propagandinės televizijos stoties „Cargrad TV“ įkūrėjas Konstantinas Malofejevas interviu laikraščiui „Financial Times“ sakė, kad karas Ukrainoje gali baigtis arba Rusijos pergale, arba branduoline apokalipse.
Konstantinas Malofejevas
Konstantinas Malofejevas / „Scanpix“ nuotr.

„Visas pasaulis turėtų melstis už Rusijos pergalę, nes viskas gali baigtis tik dviem būdais: arba Rusijos pergale, arba branduoline apokalipse. Jei nelaimėsime, turėsime panaudoti branduolinius ginklus, nes negalime pralaimėti. Ar kas nors tikrai mano, kad Rusija susitaikys su pralaimėjimu ir nepanaudos savo branduolinio arsenalo?“ – sakė K.Malofejevas.

Jei nelaimėsime, turėsime panaudoti branduolinius ginklus, nes negalime pralaimėti.

Trečiadienį kreipdamasis į tautą Vladimiras Putinas pagrasino, kad Rusija gali panaudoti branduolinį ginklą. Rusijos prezidentas sakė, kad Vakarai „bando suskaldyti ir sunaikinti Rusiją“ ir griebiasi „branduolinio šantažo“. V.Putinas priminė, kad Rusija taip pat turi branduolinių ginklų ir yra pasirengusi panaudoti „visas turimas priemones“ šaliai apginti.

Kiek anksčiau Rusijos saugumo tarybos pirmininko pavaduotojas Dmitrijus Medvedevas savo „Telegram“ kanale rašė, kad kai tik Maskvos okupuotose Ukrainos teritorijose bus surengti „referendumai“ ir naujos teritorijos bus priimtos į Rusijos sudėtį, „veržimasis į Rusijos teritoriją“ leis Maskvai „panaudoti visas savigynos pajėgas“.

D.Medvedevas tiesiai neužsiminė apie branduolinius ginklus, kuriuos, pagal karinę doktriną, Rusija gali panaudoti agresijos prieš šalį ir jos sąjungininkus masinio naikinimo ginklais atveju arba agresijos įprastiniais ginklais atveju, kai kyla grėsmė pačios valstybės egzistavimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis