V.Putinas: JAV nepateikė įrodymų, kad Iranas prisidėjo prie atakos prieš Saudo Arabiją

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas trečiadienį pareiškė, kad JAV žvalgybos tarnybos nepateikė jokių įrodymų, jog Iranas prisidėjo prie atakų prieš Saudo Arabijos naftos infrastruktūrą. Pasak jo, Rijadas laukia incidento tyrimo rezultatų.
Vladimiras Putinas
Vladimiras Putinas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Paprašytas pakomentuoti Vašingtono pareiškimus, kad už išpuolius veikiausiai atsakingas Teheranas V.Putinas atsakė: „JAV žvalgybos tarnybos aptarnauja šios šalies užsienio politiką, bet kol kas jos nepateikė jokių įrodymų.“

„Asmeniškai kalbėjausi su [Saudo Arabijos] sosto įpėdiniu princu... Kaip supratau, Saudo Arabija siekia gauti nenuginčijamų kurios nors šalies vaidmens šiuose įvykiuose įrodymų, bet kol kas niekas jokių įrodymų nepateikė“, – ekonomikos forume Maskvoje kalbėjo Rusijos prezidentas.

„Vadovaukimės ne emocijomis, o faktais“, – paragino jis.

Rugsėjo 14-ąją paryčiais Saudo Arabijos nacionalinės naftos bendrovės „Saudi Aramco“ objektai buvo atakuoti bepiločių lėktuvų. Per atakas buvo apgadintas šalies rytuose esantis svarbus naftos perdirbimo kompleksas, o šalyje kurį laiką buvo išgaunama dvigubai mažiau naftos.

Atsakomybę už išpuolius prisiėmė Jemene veikiantys Teherano remiami sukilėliai husiai, teigiantys panaudoję 10 bepiločių lėktuvų. Tačiau Vašingtonas suabejojo jų pareiškimais ir apkaltino Iraną. Teheranas tokius kaltinimus neigia.

Kelios dienos po atakų karalystės energetikos ministras princas Abdulazizas bin Salmanas pareiškė, kad naftą vartotojams vėl pradėta tiekt visa apimtimi, bet šalis neteko dalies naftos atsargų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis