V.Putinas sako norįs visiškai atkurti Rusijos ir JAV ryšius

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas antradienį pareiškė norįs „visiškai atkurti“ pastaruoju metu esančius labai įtemptus Maskvos ir Vašingtono ryšius.
Vladimiras Putinas ir Donaldas Trumpas
Vladimiras Putinas ir Donaldas Trumpas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Labai norėčiau, kad jūsų vizitas Rusijoje būtų naudingas Rusijos ir JAV ryšiams bei skatintų jų plėtrą“, – V.Putinas sakė susitikęs su atvykusiu JAV valstybės sekretoriumi Mike'u Pompeo savo rezidencijoje Juodosios jūros kurorte Sočyje.

V.Putinas tai pat gyrė JAV specialiojo prokuroro Roberto Muellerio atlikto tyrimo ataskaitą, nors joje daroma išvada, kad Rusija kišosi į 2016 metų JAV prezidento rinkimus.

„Nepaisant pono Miulerio komisijos egzotiško pobūdžio, apskritai jis atliko gana objektyvų tyrimą ir patvirtino nebuvus jokio susimokymo tarp JAV administracijos ir Rusijos“, – sakė jis.

Maskva šiuos teiginius „nuo pat pradžių atmesdavo kaip visišką nesąmonę“, pažymėjo Kremliaus vadovas.

M.Pompeo anksčiau sakė Rusijos užsienio reikalų ministrui Sergejui Lavrovui, kad JAV prezidentas Donaldas Trumpas pasiryžęs gerinti santykius su Maskva.

Valstybės sekretorius sakė V.Putinui, kad D.Trumpas nori užtikrinti „abiejų mūsų tautų didesnę sėkmę ir, kalbant atvirai, taip pat viso pasaulio didesnę sėkmę“.

„Prezidentas Trumpas nori daryti viską, ką galime, ir paprašė manęs atvykti čia, kad tai perduočiau“, – pridūrė M.Pompeo.

„Kai kur mūsų bendradarbiavimas buvo puikus – dėl Šiaurės Korėjos, Afganistano. Kartu atlikome puikų darbą – [taip pat] dėl kovos su terorizmu. Tai dalykai, kuriais galime remtis“, – pabrėžė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis