Kiti taksi vairuotojai rinkosi prie teisingumo ministerijos, reikalaudami pavėžėjimo bendrovėms taikyti taksi rinką reguliuojančius įstatymus.
Tradicinių taksi operatoriai teigia, kad „Uber“ ir kiti sudaro nesąžiningą konkurenciją, nes jų vairuotojams netaikomos taisyklės, kuriomis reguliuojama profesionalių taksi vairuotojų veikla.
„Varšuvoje veikia 12,5 tūkst. legalių taksi ir apie 8-9 tūkst. neregistruotų vairuotojų, kurie dirba „Uber“, „Taxify“ ir kitose panašiose bendrovėse. Šie operatoriai iš viso atima maždaug 30-35 proc. mūsų verslo ir iki 70 proc. verslo naktimis, ypač savaitgaliais“, – sakė Varšuvos taksi vairuotojų profsąjungos vadovas Jaroslawas Iglikowskis.
Protestuotojai teisingumo ministerijai skundėsi, kad šalis kasmet praranda 700 mln. zlotų (160 mln. eurų) nesumokėtų mokesčių dėl „Uber“ ir kitų pavėžėjimo bendrovių.
Piketą rengę taksistai išsiskirstė trečiadienio popietę, nes vairuotojai prižadėjo nekelti rimtų eismo problemų piko valandomis.
Nors „Uber“ tapo vienu didžiausiu Silicio slėnio startuolių, įmonė nuolat susilaukia kritikos iš tradicinių taksi vairuotojų, kurie teigia, kad „Uber“ jiems sudaro nesąžiningą konkurenciją.
„Uber“ nesamdo darbuotojų bei neturi savo automobilių, o įmonės vairuotojai dirba kaip rangovai naudodami savo automobilius. Bendrovė tvirtina pati neteikianti taksi paslaugų, o tik kurianti platformą, kuri sujungia vairuotojus su klientais.
Tačiau kritikai ir konkurentai visame pasaulyje tvirtina, kad tokia veiklos koncepcija leidžia „Uber“ apeiti taisykles bei nemokėti licencijavimo mokesčių taksi vairuotojams.