Vietnamas skelbia aptikęs naują hibridinę koronaviruso atmainą

Vietname aptikta nauja COVID-19 atmaina, kuri sparčiai plinta oru ir yra indiškosios bei britiškosios atmainų hibridas, šeštadienį patvirtino šalies sveikatos priežiūros pareigūnai.
Hanojaus „Traukinių gatvė“
Hanojaus „Traukinių gatvė“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šalis šiuo metu stengiasi pažaboti naujus koronavirusinės infekcijos protrūkius, kurie užfiksuoti daugiau nei pusėje jos teritorijos, įskaitant pramonines zonas ir didmiesčius, tokius kaip Hanojus ir Hošiminas.

Vietname iki šiol patvirtinta daugiau kaip 6,8 tūkst. užsikrėtimo atvejų ir 47 mirties nuo koronaviruso atvejai. Didžioji dalis susirgimų buvo nustatyta nuo balandžio mėnesio.

„Aptikome naują hibridinę atmainą – tai indiškosios ir britiškosios atmainų hibridas“, – šeštadienį pareiškė valstybinės žiniasklaidos cituojamas sveikatos apsaugos ministras Nguyenas Thanhas Longas.

„Šiai atmainai būdingas spartus plitimas oru. Viruso koncentracija gerklės gleivinėje greitai didėja ir labai sparčiai išplinta išorėje“, – pridūrė jis.

Kiek užsikrėtimo šia naująja atmaina atvejų jau buvo nustatyta, ministras nenurodė, tačiau pareiškė, jog Vietnamas netrukus paskelbs apie ją pasaulio genetinių atmainų žemėlapyje.

Komunistinė šalis anksčiau buvo sulaukusi daug pagyrimų už ryžtingą atsaką į pandemiją. Masinis karantinas ir griežtas kontaktų sekimas valdžiai padėjo išlaikyti gana nedidelį infekcijos paplitimo mastą.

Padaugėjus užsikrėtimo atvejų, vyriausybė nedelsdama nustatė griežtų judėjimo ir verslo veiklos apribojimų.

Be kita ko, buvo liepta įvairiose šalies dalyje uždaryti kavines, restoranus, kirpyklas ir masažo salonus, taip pat turistų gausiai lankomas vietas ir šventyklas.

Vietname, turinčiame 97 mln. gyventojų, iki šiol buvo paskiepyta kiek daugiau nei 1 mln. piliečių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis