Internetinis laikraštis „Tuoi Tre“ pranešė, kad lėktuvas, kuriame buvo vienas pilotas ir keturi turistai iš Vietnamo, praėjus penkioms minutėms po pakilimo per skrydį virš Jungtinių Tautų kultūros agentūros UNESCO pasaulio paveldo vietovės, prarado ryšį.
„Du kūnai buvo rasti, o dar trijų ieškoma“, – buvo cituojamas Kat Ba salos rajono partijos vadovas Pham Quang Hienas, kuris vėliau nurodė, kad buvo rasti du kūnai, o kitų trijų vis dar ieškoma.
Vietnamo civilinės aviacijos sektorius pasižymi gerais saugos rodikliais, nors karinių orlaivių avarijų pasitaiko dažniau.
2019 metais Šiaurės Vietnamo sraigtasparnių bendrovė pradėjo skraidinti turistus virš garsiųjų Ha Longo įlankos kalkakmenio karstinių uolų darinių.
10 minučių kelionė vienam asmeniui gali atsieiti iki 120 JAV dolerių (109 eurų).
Nuo to laiko, kai įmonė pradėjo vykdyti šią veiklą, skirtą turistams Vietname pritraukti, nebuvo užregistruota nė vieno nelaimingo atsitikimo. Daugelis turistų atvyksta iš Kinijos.
„Bell 505“ yra JAV įmonės „Bell Helicopter“ sukurtas ir gaminamas lengvasis sraigtasparnis.
Sausį šiaurinėje Vietnamo dalyje per mokymus sudužus Rusijoje pagamintam kariniam naikintuvui „Suchoj SU-22“, žuvo pilotas.
2014 metais devyniolika žmonių žuvo per vieną iš didžiausių Vietnamo karinių nelaimių, kai per pratybas sostinėje Hanojuje sudužo Rusijoje pagamintas sraigtasparnis „Mi-171“.