„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Vokietijoje iš prekybos atšaukti skalbiamieji milteliai dėl neonacių kodo

Higienos ir buitinės chemijos prekių milžinė „Procter & Gamble“ atsiprašė dėl „bet kokių klaidingų sąsajų“, kai Vokietijoje kilo triukšmas dėl šios bendrovės gaminamų skalbiamųjų miltelių „Ariel“ pakuočių, ant kurių netyčia buvo pavaizduotas su neonaciais siejamas kodas.
Skalbiniai
Skalbiniai / Fotolia nuotr.

Įtūžę pirkėjai internete skelbė nuotraukas, kuriose matomos „Ariel“ miltelių pakuotės, ant kurių pavaizduoti futbolininko marškinėliai su dideliu skaičiumi 88. Tas skaičius Vokietijoje vertinamas prieštaringai, nes ultradešinieji ekstremistai jį neretai naudoja, kad apeitų draudimą viešai demonstruoti nacių simbolius.

Raidė „H“ lotyniškoje abėcėlėje yra aštunta, todėl „88“ atitinka santrumpą „HH“, žyminčią nacių pasisveikinimą „Heil Hitler“ („Šlovė Hitleriui“). Tuo tarpu skaičius 18 dažnai naudojamas kaip Adolfo Hitlerio inicialų (AH) kodas.

„Procter & Gamble“ penktadienį pripažino, kad 88 yra „dviprasmiškas“ skaičius, tačiau pabrėžė jį panaudojusi be jokių blogų ketinimų.

„Labai gailimės, jeigu esama kokių nors klaidinančių sąsajų, ir aiškiai atsiribojame nuo bet kokios kraštutinės dešiniosios ideologijos“, – sakoma bendrovės atstovės Gabi Haessig pranešime. Pasak jos, skaičius 88 turėjo žymėti, kiek skalbimų galima atlikti, įsigijus vieną skalbiamųjų miltelių pakuotę.

G.Haessig sakė, kad bendrovė liovėsi tiekti miltelius prieštaringai įvertintose pakuotėse, taip pat skysto skalbiklio butelius su užrašu „Ariel 18“. Tas skaitmuo taip pat atitinka skalbimų, kuriuos galima atlikti su viename butelyje esančiu skalbiklio kiekiu, skaičių, nurodė „Procter & Gamble“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“