Vokietijoje registruojamas rekordinis naujų koronaviruso atvejų šuolis

Vokietijai fiksavus naują koronavirusinės infekcijos COVID-19 paros atvejų šuolį, ekspertai perspėja dėl „labai rimtos“ padėties šalyje, regioniniams nesutarimams trukdant pastangoms pristabdyti infekcijos plitimą.
Vokietija pasitinka antrąją koronaviruso bangą
Vokietija pasitinka antrąją koronaviruso bangą / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vokietijoje per pastarąją parą nustatyti 11 287 nauji koronavirusinės infekcijos atvejai – daug daugiau negu praėjusį penktadienį registruotas rekordas, kai COVID-19 atvejų buvo 7 830.

„Bendra situacija tapo labai rimta“, – per spaudos konferenciją perspėjo Roberto Kocho instituto (RKI) vadovas Lotharas Wieleris.

Pasak jo, šį virusą vis dar įmanoma suvaldyti „sistemingai laikantis ribojančių priemonių“.

L.Wieleris paragino žmones laikytis galiojančios tvarkos ir perspėjo, kad „nekontroliuojamas“ infekcijos plitimas kai kuriuose regionuose gali būti neišvengiamas.

Vokietiją daugelis gyrė už veiksmingą pandemijos stabdymą pavasarį, šalis net priėmė pacientų iš kitų šalių, kur sveikatos apsaugos sistemos buvo perkrautos.

Praėjusią savaitę vykusiame kanclerės Angelos Merkel ir 16 Vokietijos žemių vadovų susitikime buvo susitarta dėl naujų vadinamųjų „karštųjų taškų“ priemonių, įskaitant ribojimus dėl uždarose patalpose besirenkančių žmonių skaičiaus ir alkoholio pardavimo laiko.

Tačiau pagal Vokietijos federalinę sistemą galutinį sprendimą dėl šių taisyklių taikymo priima kiekviena žemė, tad įvairiuose regionuose galioja skirtinga tvarka.

Per visą pandemijos laikotarpį Vokietijoje koronavirusu jau užsikrėtė mažiausiai 392 049 žmonės, kurių 9 905 mirė.

Sveikatos apsaugos ministras Jensas Spahnas trečiadienį tapo pirmuoju vyriausybės nariu, kuriam buvo patvirtinta COVID-19 infekcija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis