Po to, kai orlaivis sudužo Alpėse, paaiškėjo, kad tai nutiko dėl antrojo piloto Andreaso Lubitzo kaltės – jis sąmoningai sudaužė lėktuvą su dar 149 žmonėmis.
Vokietijos oro eismo kontrolės tarnybos „Deutsche Flugsicherung“ vadovas Klausas Dieteris Scheurle`as sakė, kad nuotolinio valdymo technologija galėtų būti nauojama išskirtiniais atvejais – žemėje lėktuvo valdymą perėmę žmonės pasirūpintų, kad jis saugiai nusileistų.
Technologija galėtų būti įdiegta tik per artimiausią dešimtmetį.
„Negaliu pasakyti, kad tai yra paprasčiausia išeitis“, – sakė jis ir pridūrė, kad technologija galėtų būti įdiegta tik per artimiausią dešimtmetį.
Tuo metu pilotų atstovai tokius užmojus vertina skeptiškai.
Vokietijos pilotus vienijanti sąjunga pareiškė, kad nuotoliniu valdymu gali būti lengvai piktnaudžiaujama.
„Neaišku, ar toks sprendimas tikrai padėtų. Juk kabinose sėdintys pilotai disponuoja visa informacija“, – sakė sąjungos atstovas Markusas Wahlas.
Didžiosios Britanijos pilotai taip pat nėra patenkinti. Jų atstovas teigė, kad valdymas nuotoliniu būdu sukurs kitus pavojus.