Vokietijos žalieji paskyrė Annaleną Baerbock savo kandidate pakeisti A.Merkel

Vokietijos Žaliųjų partija pirmadienį paskelbė vieną iš savo lyderių Annaleną Baerbock savo kandidate pakeisti Angelą Merkel, mesdami pirštinę kanclerės konservatoriams, įsitraukiantiems į vis nuožmesnes kovas dėl valdžios partijos viduje.
Annalena Baerbock
Annalena Baerbock / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Abu mes norime šios vietos, bet galiausiai ją užimti galės tik vienas. Todėl šiandien pats laikas pasakyti, kad Žaliųjų partijos kandidatė į kanclerio postą bus Annalena Baerbock“, – pareiškė Žaliųjų partijos vadovas Robertas Habeckas.

40 metų A.Baerbock yra pirmoji kada nors partijos nominuota kandidatė į kanclerio postą.

Antrą vietą po susiskaldžiusių A.Merkel konservatorių visuomenės apklausose užimančiai Žaliųjų partijai dabar atsiranda reali galimybė tapti didžiausia partija ir perimti kanclerio postą.

„Šiandien mes pradedame naują skyrių mūsų partijai ir – jeigu gerai pasirodysime – mūsų šaliai“, – sakė A.Baerbock.

„Aš pasisakau už atsinaujinimą, kiti pasisakys už status quo“, – sakė ji. Pasak kandidatės, „klimato kaita yra didžiausias mano kartos uždavinys“.

Buvusi šokinėjimo ant batuto asė, studijavusi tarptautinę teisę Londono ekonomikos mokykloje, niekada nėra dirbusi vyriausybėje.

Paauglystėje A. Baerbock dalyvavo šokinėjimo ant batutų varžybose, yra laimėjusi tris bronzos medalius Vokietijos čempionatuose. Pasak jos, ši sporto šaka išmokė ją „būti drąsia“.

Teisininko išsilavinimą turinčios dviejų vaikų motinos populiarumas labai išaugo pastaraisiais mėnesiais. Pasinaudodama žiniasklaidos dėmesiu pandemijai ji kritikavo vyriausybę už tai, kad per krizę ji skyrė per mažai dėmesio vaikams, ir pati teikė savo pasiūlymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų