„Pasiuntėme savo komandą, laivų ir greitaeigių katerių į vietą, kurioje, kaip įtariama, [laineris] nukrito praradus ryšį“, – žurnalistams sakė agentūros aukšto rango pareigūnas Bambangas Suryo Aji.
Numanoma katastrofos vieta yra netoli turistų pamėgtų salų, plytinčių šalia Indonezijos sostinės Džakartos pakrantės.
Bendrovė „Sriwijaya Air“ informavo, kad laineryje „Boeing 737-500“ buvo 62 žmonės – 56 keleiviai ir šeši įgulos nariai. Lėktuvas apie 13 val. 56 min. vietos (8 val. 59 min. Lietuvos) laiku pakilo iš Džakartos Soekarno-Hattos (Sukarno-Hatos) tarptautinio oro uosto į Pontianako miestą Borneo saloje, o ryšys su juo dingo apie 14 val. 40 min. (9 val. 40 min.), nurodė Susisiekimo ministerija. Paprastai šis skrydis trunka apie 1,5 valandos.
Tuo metu susisiekimo ministras Budi Karya Sumadi vėliau šeštadienį nurodė, kad lėktuve buvo 50 keleivių, įskaitant 10 vaikų, ir 12 įgulos narių. Ministras taip pat patikslino, kad tarp vaikų buvo trys mažamečiai.
Skrydžių stebėsenos portalo „FlightRadar24“ rodo, kad lėktuvas buvo pakilęs į maždaug 3 350 metrų aukštį ir staigiai nusileido iki 76 metrų ir dingo iš radarų ekranų.
Televizija „Kompas“ pranešė, kad vienas žvejys rado nuolaužų jūroje prie salų netoli Džakartos, bet kol kas nebuvo įmanoma patvirtinti, ar jos yra dingusio orlaivio liekanos. Skrydžių stebėsenos portalo „FlightRadar24“ rodo, kad lėktuvas buvo pakilęs į maždaug 3 350 metrų aukštį ir staigiai nusileido iki 76 metrų ir dingo iš radarų ekranų.
Susisekimo ministerija nurodė tirianti incidentą.
2018 metų spalį 189 žmonės žuvo nukritus bendrovės „Lion Air“ lėktuvui „Boeing 737 MAX“ nukritus į Javos jūrą praėjus maždaug 12 minučių po pakilimo iš Džakartos per įprastą valandos trukmės skrydį.
Po šios katastrofos ir vėlesnio to paties tipo lėktuvo sudužimo Etiopijoje „Boeing“ turėjo sumokėti 2,5 mlrd. dolerių baudų dėl kaltinimų, kad bendrovė apgaudinėjo priežiūros institucijas, kontroliavusias „737 MAX“ vystymo programą. Šių lainerių skrydžiai po dviejų pražūtingų katastrofų buvo įšaldyti visame pasaulyje.