Žiniasklaida: Mongolijos parlamento rinkimuose laimėjo valdančioji partija

Mongolijos parlamento rinkimus laimėjo dabartinė valdančioji partija, tačiau jos dauguma gerokai sumažėjo, šeštadienį pranešė vietos žiniasklaida.
Mongolijos Ministras Pirmininkas Oyun-Erdene Ulaanbaatare. / Rentsendorj Bazarsukh / REUTERS
Mongolijos Ministras Pirmininkas Oyun-Erdene Ulaanbaatare. / Rentsendorj Bazarsukh / REUTERS
Temos: 2 Rinkimai Mongolija

Rinkimų kampanijoje dominavo korupcijos ir sunkios šalies ekonomikos būklės temos.

Ministras pirmininkas Ojunerdenas Luvsanamsrajus ankstų šeštadienio rytą paskelbė pergalę penktadienį vykusiame balsavime, kuriame mongolai rinko 126 Didžiojo Valstybės Churalo – vienerių rūmų parlamento – narius. Tai 50 vietų daugiau nei per ankstesnius 2020 metų rinkimus, kuriuos triuškinamai laimėjo Mongolijos liaudies partija. 

Šeštadienį vietos žiniasklaidos priemonė „Ikon“, remdamasi šalies Vyriausiosios rinkimų komisijos pateiktais duomenimis, pranešė, kad valdančioji Liaudies partija laimėjo 68 vietas, taigi turi nežymią daugumą.

Pasak „Ikon“, pagrindinė opozicinė Demokratų partija iškovojo 42 mandatus, o mažesnė su korupcija kovojanti partija HUN – aštuonis. Kitos partijos kartu laimėjo aštuonias vietas.

Šeštadienio popietę sostinėje Ulan Batore surengtoje spaudos konferencijoje rinkimų komisijos vadovas teigė, kad dar liko balsų, kuriuos reikia suskaičiuoti rankiniu būdu, kad būtų galima patvirtinti elektroninėmis mašinomis suskaičiuotus rezultatus.

„Liko tik šešios ar septynios rinkimų apylinkės, tačiau skaičiavimai rankiniu būdu 100 proc. atitinka mašinų rezultatus, – sakė jis. – Šie balsavimo punktai bus baigti labai greitai.“

Rezultatai reiškia, kad Liaudies partija valdys turėdama gerokai mažesnę nei anksčiau daugumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis