2019 12 11 /16:52

Žurnalas „Time“ Metų žmogumi paskelbė jaunąją Gretą Thunberg

Švedė paauglė Greta Thunberg, išgarsėjusi aktyvia kova su klimato krize, trečiadienį buvo paskelbta įtakingo žurnalo „Time“ Metų žmogumi.
Greta Thunberg ant „Time“  viršelio
Greta Thunberg ant „Time“ viršelio / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Savo šalies nepakankamomis pastangomis stabdyti klimato kaitą nepatenkinta 16-metė pernai pradėjo rengti vieno žmogaus protestus prie Švedijos parlamento ir galiausiai tapo ištisos kartos, juntančios grėsmę dėl įsibėgėjančio visuotinio šiltėjimo, balsu.

„Time“ savo viršelyje išspausdino G.Thunberg nuotrauką su užrašu „Jaunimo galia“.

„Nebegalime toliau gyventi lyg nebūtų rytojaus, nes rytojus yra. Tai yra viskas, ką mes sakome“, – kalbėjo G.Thunberg žurnalui „Time“.

Interviu žurnalui mergina davė plaukdama burine jachta iš Jungtinių Valstijų į Europą po 11 savaičių trukusio turo po Šiaurės Ameriką, per kurį ji aplankė keletą JAV miestų ir Kanadą.

G.Thunberg perdavė savo tiesmuką žinią – „paklausykite mokslininkų“ – pasaulio lyderiams, kaltindama juos nesiimant veiksmų klimato kaitai sulėtinti.

Naujiena, kad buvo išrinkta 2019-ųjų metų asmenybe, švedų aktyvistę pasiekė Madride, dalyvaujant Jungtinių Tautų klimato konferencijoje.

VIDEO: Greta Thunberg dar kartą įveikė Atlanto vandenyną: grįžo į Europą pasinaudodama vėju ir burėmis

„Kovos su klimato kaita politika yra tokia pat įsigalėjusi ir sudėtinga, kaip ir pats reiškinys, ir G.Thurnberg neturi stebuklingo sprendinio“, – rašo „Time“.

„Tačiau jai pasisekė pakeisti pasaulio požiūrį, paversti milijonų vidury nakties juntamą neapibrėžtą nerimą vienu judėjimu, raginančiu skubiai keistis“, – rašoma žurnale.

„Ji suteikė sąžinės balso trimitą tiems, kas nori veikti, ir sugėdino tuos, kas nesiima veiksmų“, – nurodė „Times“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis