Kaip praneša leidinys, vidutiniškai milijonui reisų tenka 0,3 nukritusio lėktuvo. Žurnalistams taip pat į rankas pateko slapta ataskaita, kuri kompanijos vadovybei buvo pristatyta dar 2006 metais. Joje teigiama, kad 8 iš 10 nelaimingų aviakompanijos atvejų įvyksta dėl žmogiškojo faktoriaus: „Air France“ darbuotojai dažnai nepaiso saugumo reikalavimų ir nesugeba priimti optimalių sprendimų kritinėse situacijose. Taip pat paaiškėjo, kad kompanijoje prastai išvystyta komunikacija tarp pilotų. Analizė taip pat atskleidė, kad pilotai linkę demonstruoti pernelyg didelį pasitikėjimą savimi.
Šių metų birželio 1 dieną virš Atlanto vandenyno sudužus šios kompanijos lėktuvui A330-200 iki šiol keliamos įvairios versijos, kodėl laineris galėjo nukristi. Anot vienos versijų, pilotai nepanoro aplenkti pavojingo ruožo, siekdami sutaupyti degalų ir kad nevėluotų reisas.
Turint omeny liūdną „Air France“ statistiką ir faktus apie kompanijos pilotų elgesį kritinių situacijų metu, visai įmanoma, kad ši versija yra teisinga.