„Šventojoje nėra galimybės išsigryninti arba atsiskaityti bankine „Swedbank“ kortele. Problema tiek parduotuvėse, tiek SEB bankomate“, – pirmadienį 15min informavo poilsiautojas Tomas.
Jam birželio 21 dieną už prekes pavyko atsiskaityti vienintelėje „Aibės“ parduotuvėje.
Palangoje „Swedbank“ bankomatų, nurodoma, yra penki, o Šventojoje jų – nė vieno.
Rodos, padėtis greitu metu nesikeis.
„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius, 15min patvirtino, kad birželio 21 dieną išties buvo fiksuoti „Swedbank“ mokėjimo kortelių veiklos trikdžiai, dėl kurių kai kuriems klientams galėjo nepavykti atsiskaityti kortele arba nusigryninti bankomate pinigų.
Tačiau trikdžiai buvo operatyviai identifikuoti ir pašalinti.
„Lietuvoje augant elektroniniams atsiskaitymams ir mažėjant išgryninimo operacijoms, nuolat vertiname bankomatų tinklo veiklos rodiklius. Siekiame, kad mūsų banko bankomatų tinklas veiktų efektyviai ir atitiktų daugumos klientų poreikius.
Kaip rodo praktika, bankomatai mažuose miesteliuose nesulauktų didelių klientų srautų ir būtų išnaudojami neefektyviai. Tokiais atvejais reikalingi paprastesni sprendimai, todėl gyventojams siūlome naudotis išgryninimo paslaugomis „Perlo“ terminaluose“, – kodėl bankomato Šventojoje nesiruošiama įrengti, paaiškino S.Abraškevičius.
Visgi grynųjų pinigų prieinamumas artimiausiu metu bus gerinamas – bankai įsipareigojo tai daryti pasirašydami tarpusavio memorandumą.
Antradienį apie tai buvo išplatintas Lietuvos banko pranešimas spaudai.
Jame teigiama, kad Lietuvos bankui inicijavus finansų rinkos dalyvių dialogą, septynios šalies finansų ir kredito įstaigos įsipareigojo per metus padvigubinti vietovių, kuriose galima išsigryninti pinigus, skaičių.
Dabar bankomatai yra 91 vietovėje, o per metus galimybė išsigryninti pinigus būtų užtikrinama ne mažiau kaip 191 vietovėje.