Evaldas Lementauskas: Premjeras neturėtų kratytis atsakomybės dėl dujų kainos

Kitoms Europos valstybėms sėkmingai derantis su Rusijos koncernu „Gazprom“ dėl pigesnių dujų, Lietuva su arogantišku valdžios požiūriu apie palankesnes kainas gali tik pasvajoti, mano parlamentaras, Seimo Žmogaus teisių komiteto narys Evaldas Lementauskas.
Evaldas Lementauskas
Evaldas Lementauskas / Tomo Lukšio/BFL nuotr.

Interviu Lietuvos radijui metu premjeras A.Kubilius pareiškė, kad dėl mažesnių dujų kainos Lietuvai turėtų derėtis bendrovė „Lietuvos dujos“.

Pasak Seimo nario, tokie premjero pasisakymai atrodo lyg bandymas tiesioginę vyriausybės atsakomybę dėl energetinių klausimų permesti ant vienos įmonės pečių.

„Pagrindinių energetikos šaltinių kainos mažinimas turėtų būti kasdieninis vyriausybės darbotvarkės klausimas tol, kol bus pasiekta bent kokių nors teigiamų rezultatų. Bet žinoma, kur kas lengviau atsakomybę permesti kam nors kitam, nei ją prisiimti premjerui ar energetikos ministrui“,  – sako E.Lementauskas.

Jo teigimu, perkamų dujų kaina turi tiesioginę įtaką ne tik Lietuvos ūkiui ir verslui, bet ir kiekvieno žmogaus asmeniniam biudžetui. Todėl dujų kainos mažinimas turi būti ne vienos įmonės, o valstybės vadovų reikalas.

„Dujų ir kitų energetinių resursų kaina yra neabejotinai su politika persipynęs dalykas, todėl, esu įsitikinęs, kad derybos dėl kainos mažinimo turėtų vykti aukščiausiu politiniu ir diplomatiniu lygiu“, – tvirtina Seimo narys.

Anot E.Lementausko, tikėtis pigesnių energetinių resursų galima, visų pirma, gerinant diplomatinius santykius su šalimis tiekėjomis. O tai yra būtent aukščiausių šalies politikų darbas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis