Evaldas Lementauskas: prieš įsipareigojant dėl brangiausio projekto Lietuvos istorijoje, reikėtų devynis kartus pamatuoti ir tik dešimtą kirpti

Koncesijos sutartis su Japonijos korporacija „Hitachi“ – strateginiu investuotoju į naują Visagino atominę elektrinę (AE) – nebus pasirašyta iki birželio 28 dienos, kaip buvo planuojama.
Evaldas Lementauskas
Evaldas Lementauskas / Tomo Lukšio/BFL nuotr.

Seimo nario Evaldo Lementausko teigimu, toks sprendimas leidžia tikėtis, kad konservatoriai, taip beatodairiškai stūmę šį projektą, ims atsakingiau žiūrėti į sutarties pasirašymo sąlygas bei projekto vykdymo perspektyvas.

„Galbūt mūsų siūlytas vardinis balsavimas privertė konservatorius ir kitas politines jėgas, balsavusias už naujosios AE statybų projektą, atsakingiau vertinti būsimas sutarties su strateginiu investuotoju sąlygas. Norisi tikėti, kad jie bent viena ausimi išgirdo racionalius oponentų argumentus“,  – sako E. Lementauskas, priklausantis Mišriai Seimo narių grupei.

Anot jo, visus su naujosios Visagino AE statybų projektu susijusius klausimus reikėtų svarstyti labai atidžiai ir atsakingai.

„Prieš įsipareigojant dėl brangiausio projekto Lietuvos istorijoje, reikėtų devynis kartus pamatuoti ir tik dešimtą kirpti. Tuo labiau, kad turime itin daug problemų ir nesugebame uždaryti senosios Ignalinos AE. O juk statyti kur kas sunkiau nei griauti“, – teigia parlamentaras.

E.Lementausko nuomone, jei konservatorių specialiai tam įsteigta Energetikos ministerija nesugeba sėkmingai koordinuoti Ignalinos atominės elektrinės uždarymo darbų. Mažai tikėtina, kad ji ateityje susitvarkys bei sugebės apginti Lietuvos interesus ir bendradarbiaudama su „Hitachi“. Todėl šiandien būtina įvertinti visas sutarties sąlygas ir siekti užtikrinti, kad sutartis su japonų investuotoju ateityje nepadarytų žalos Lietuvai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis