Greičio ruože net lenktynių lyderiai užtruko daugiau nei penkias valandas. Trimis pozicijomis į viršų palypėjo greičiausias iš lietuvių ekipažų – Benediktas Vanagas ir jo šturmanas Saulius Jurgelėnas, važiuojantys latvišku „OSCar“ automobiliu, teigiama pranešime spaudai.
B.Vanago žodžiais, ilgajame ruože nestigo įvairiausių įspūdžių, kurių buvo tiek, kad užtektų parašyti visai knygai. Lenktynininkas minėjo, kad atstumas buvo lygus bemaž visam Lietuvos ralio čempionato greičio ruožų kilometražui arba kelionei iš Vilniaus į Taliną. Kazachstano teritorijoje vykusiame ruože ekipažui teko važiuoti įvairiu paviršiumi: keliukais su išdžiūvusiomis provėžomis, smėlynais bei stepėmis. Nepaisant dulkių, pusdienį vykusiame ruože B.Vanagas ir S.Jurgelėnas įstengė pavyti daugelį pagrindinių varžovų, kurie, pamatę lietuvių rodomą tempą, buvo išties nustebę. Tačiau vėliau nutiko šiokių tokių „siurprizų“: nusimontavusi automobilio padanga, dėl pažeisto radiatoriaus kaitęs variklis, o desertui – ruožo gale nustoję veikti stabdžiai. Tausojant variklį, ekipažui teko važiuoti kiek lėčiau nei įprastiniu tempu, tačiau galutinis rezultatas buvo išties puikus.
Automobilių įskaitoje pirmasis penketukas nepakito. Įtempčiausia kova užvirė tarp Nassero Al-Attiyah ir legendinio ralio lenktynininko – Carloso Sainzo ekipažų, važiuojančių už gamyklinę „Volkswagen“ komandą. Dienos greičio ruože triumfavo C.Sainzas, nuo N.Al-Attiyah atsikovojęs 1 minutę ir 53 sekundes. Antras ruože ir trečias automobilių įskaitoje įsitaisęs Markas Milleris („Volkswagen“), lenkiantis ketvirtojoje pozicijoje esantį komandos draugą Ginielį De Villiersą. Penktas – „Nissan“ vairuojantis prancūzas Christianas Lavieille. Iš dešimtuko iškritus porai ekipažų, į dešimtąją vietą pakilo Latvijos lenktynininkas Maris Saukans, taip pat pilotuojantis „OSCar“.
Kitiems lietuviškiems ekipažams diena klostėsi permainingai – Antano Juknevičiaus bei Andrejaus Stepanovo, važiuojančių „Bowler“ automobiliu, ekipažas taip pat sugebėjo pagerinti savo situaciją – jie pakilo į 18-ąją poziciją. Tačiau Arūno ir Aurimo Lekavičių „Mitsubishi“ nutrūko variklio pagalvės ir buvo pramuštas karteris. Vis dėlto lietuviai sugebėjo grįžti į nakvynės vietą bei pradėti remontuoti savo automobilį.
Lyderių rikiuotė po ketvirtosios dienos atrodo taip:
1. N.Al-Attiyah („Volkswagen“)
2. C.Sainzas („Volkswagen“) + 2 min. 03 sek.
3. M.Mileris („Volkswagen“) + 8 min. 33 sek.
4. G.De Villiersas („Volkswagen“) + 11 min. 57 sek.
5. Ch.Lavieille („Nissan“) + 1 val. 03 min. 22 sek.
6. M.Kahle („Honda“) + 1 val. 14 min. 43 sek.
7. Ph.Gache („SMG“) + 1 val. 37 min. 39 sek.
8. B.Errandonea („SMG“) + 1 val. 45 min. 43 sek.
9. R.Misikovas („Nissan“) + 1 val. 45 min. 45 sek.
10. M.Saukans („OSCar“) + 1 val. 51 min. 57 sek.
...
12. B.Vanagas („OSCar“) + 2 val. 15 min. 55 sek.
...
18. A.Juknevičius („Bowler“) + 3 val. 24 min. 00 sek.
Tarp sunkvežimių pirmąją vietą išlaiko Vladimiras Čaginas („Kamaz“), nuo kurio tik dviem su puse minutės atsilieka komandos draugas – Firdausas Kabirovas, sugebėjęs aplenkti Gerardą De Rooy su „Iveco“. Į penketuką grįžo dar vieni „Kamaz“ komandos atstovai – Ilgizaras Mardejevas, užimantys ketvirtąją poziciją. Penkti – čeko Aleso Lopraiso ekipažas, važiuojantis „Tatra“.
Penktasis iš devynių ruožas – rugsėjo 9-ąją dieną, vos 35 kilometrai nuo šios dienos ruožo, jo ilgis bus 424 kilometrai.