Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apklausa: ​​​​​​​į klases mokytojai ir moksleiviai sugrįš pasikeitę

99,1 proc. Lietuvos pedagogų įsitikinę, kad nuotolinis mokslas pakeis įprastą mokymosi sistemą, rodo atlikta mokytojų apklausa. Jos rezultatai atskleidžia, kad į mokyklas sugrįš tiek savarankiškesni bei labiau disciplinuoti moksleiviai, tiek šiuolaikiškesnius mokymosi metodus ketinantys taikyti mokytojai, teigiama pranešime spaudai.
Mokiniai pamokoje
Mokiniai pamokoje / 123RF.com nuotr.

Mokslui iš mokyklos suolų persikėlus prie ekranų, didžiajai daliai pedagogų reikėjo perdėlioti mokymosi programas bei jas pritaikyti virtualioms pamokoms.

„Papildomos mokomosios medžiagos paieškos interneto platybėse bei nuotolinių bendravimo kanalų įvaldymas turės įtakos pamokų kokybei ateityje“, – pranešime spaudai cituojamas TAMO grupės vadovas Edgaras Jasalinis.

Net 63 proc. apklausoje dalyvavusių mokytojų teigia, kad sugrįžę į mokyklas, savo pamokose dažniau naudos iformacines technologijas.

Beveik 53 proc. pedagogų įsitikinę, kad pasibaigus nuotoliniam mokslui, bus aktyviau naudojamos ir elektroninės užduotys bei skaitmeniniai vadovėliai.

Moksleiviams, nuotolinio mokymosi metu sustiprinusiems individualaus darbo įgūdžius, sugrįžus į mokyklas gali tekti mokytis savarankiškiau. Net 36,33 proc. apklausoje dalyvavusių mokytojų atsakė, kad daugiau temų mokiniams skirs išmokti savarankiškai.

Įvertinę nuotolinio ugdymo galimybes, pedagogai tiki, kad net pasibaigus karantinui bus galima ir toliau išnaudoti virtualių pamokų privalumus. 40,26 proc. apklaustųjų mano, kad Lietuvos mokyklose padaugės nuotolinio mokslo atvejų.

Pasak TAMO grupės vadovo, pedagogai tiki, kad į mokyklas sugrįš pasikeitę moksleiviai. Net 83,12 proc. mokytojų mano, kad moksleiviai bus sustiprinę savarankiško mokymosi įgūdžius, 72,54 proc. – kad išmoks pareigingumo ir atsakomybės.

Kaip rodo apklausos rezultatai, du iš trijų pedagogų įsitikinę, kad mokiniai bus patobulėję informacinių technologijų bei kompiuterinio raštingumo srityje ir geriau mokės prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos. Net 57,60 proc. apklaustų pedagogų atsakė, kad nuotolinis mokslas – gera proga mokytis disciplinos ir laiko planavimo.

Tik 0,36 proc. apklausoje dalyvavusių mokytojų teigia, kad nuotolinis mokslas nepakeis mokinių.

TAMO grupė Lietuvos mokytojų apklausą atliko gegužės 4-6 d. Apklausoje dalyvavo daugiau nei 2,4 tūkst. pedagogų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos