Kaip teigiama, išplatintame pranešime, beveik pusė apklaustų mokytojų atsakė, kad skaitmeninis turinys palengvina jų darbą, 40,9 proc. teigia, kad taip mokoma(si) efektyviau. Kas trečias pedagogas mano, kad šios mokymosi priemonės labiau patinka jaunajai kartai: jos labiau įtraukia, paįvairina mokymosi procesą, motyvuoja mokytis.
Sprendimą naujus mokslo metus pradėti mokyklose pedagogai taip pat vertina nevienodai. Kiek daugiau nei 67 proc. apklaustų mokytojų sprendimą palaiko, 7 proc. jų mieliau rinktųsi nuotolinį mokslą.
Vis tik dalis apklausoje dalyvavusių mokytojų būtų linkę ieškoti lankstesnių ugdymo sprendimų. Beveik kas penktas pedagogas palaiko mišrų mokymosi būdą, kai pradinių klasių moksleiviai mokosi mokyklose, vyresnieji – namuose.
Tyrimo duomenimis, 13,5 proc. apklaustųjų mano, kad kiekviena mokykla individualiai galėjo nuspręsti, kaip organizuos ugdymo procesą. Tik mažiau nei 1 proc. respondentų įžvelgė mokymo pamainomis privalumus.
Naujais mokslo metais didžioji dalis mokytojų jaučia stipresnį nerimą nei įprastai. 70,4 proc. jų neramina nežinomybė dėl mokymo organizavimo tvarkos ir keliami saugumo reikalavimai ugdymo įstaigoms.
Kiek daugiau nei pusė mokytojų prisipažino nerimaujantys dėl savo sveikatos bei koronaviruso grėsmės. Tik apie 6 proc. respondentų tvirtino nejaučiantys jokio nerimo.
TAMO grupė Lietuvos mokytojų apklausą atliko rugpjūčio 28-31 d. Apklausoje dalyvavo beveik 600 pedagogų.