11 val. Sveikatingumas ir stresas XXI amžiaus mokykloje
Modernus ir šiuolaikiškas gyvenimas ugdymo įstaigose šiandien mus žavi pasirinkimų gausa, tačiau vis sudėtingiau rasti sveiką pusiausvyrą. Kuo skiriasi sveikas (t. y. nesergantis) ir praktikuojantis sveikatingumo filosofiją žmogus? Kaip nevaldomas stresas veikia mūsų sveikatą?
Renginyje susipažinsite su rekomenduojamais sveikatingumo stiprinimo ir praktiniais streso valdymo gebėjimais, ugdysitės atsakomybę už kokybišką savo gyvenimą. Užsiėmime atliksite individualius pratimus ir savianalizės testus, skirtus dabartiniam savo sveikatingumo lygiui ir dėmesio reikalaujančioms sritims nustatyti. Galiausiai išsiaiškinsime, kodėl reikia išnaudoti patiriamą stresą, o ne bėgti nuo jo. Sužinosite, kaip iš streso gauti maksimalios naudos.
15 val. Stiprios mintys virsta veiksmais
Pasitikėjimo savimi stiprinimas ir sprendimų darymo kompetencijos labai svarbios ugdymo procese, tačiau informacijos apie tai vis dar stinga. Ugdydamiesi pasitikėjimo savimi ir sprendimų darymo kompetencijas, aptarsime:
– įsitikinimų poveikį mūsų aplinkai;
– tinkamų įsitikinimų formavimą;
– praktinio proto pažinimą;
– veiksmą kaip priemonę motyvacijai stiprinti.
Lapkričio 26 d. vyks šie renginiai:
13 val. 3.2 salėje Asmenybės branda ir motyvacija
Dažnai girdime, jog vienas iš pedagogo uždavinių – ugdyti brandžią ir motyvuotą asmenybę. Ar tai vis dar nauja? Matyt, kad ne – jau antikos laikais buvo ieškoma atsakymo, kaip išugdyti brandų ir motyvuotą žmogų.
Renginyje susipažinsite su R. Dilts loginiais dėmesio lygiais ir sužinosite, kaip keičiant kalbėjimo stilių galima skatinti jaunosios kartos brandos vystymąsi. Analizuosime moralinės brandos stadijas ir pedagogo elgesio ypatumus, motyvuojant vaikus, kiekvienos stadijos metu, aptarsime pedagogo įsitikinimų ir išankstinių nuostatų svarbą – kada jos padeda ir kada trukdo užmegzti kontaktą su vaikais ir juos motyvuoti. Nagrinėsime motyvavimo procesą ir atsakomybę stiprinančius klausimus, vidinio pasipriešinimo pokyčiams įveikimo būdus.
15 val. 5.5 salėje Kaip tobulėti kiekvienam – mokytojui, mokiniui, tėvams?
Svarbiausia yra ne tai, ką žinai, bet tai, ką iš tiesų moki. Dar svarbiau – kas iš tiesų esi ir kaip tobulėji. Tai reiškia, kad mokymasis neapsiriboja mokykla ir pamokomis – tai tampa visą gyvenimą trunkančia savojo „Aš“ tobulinimo kelione.