Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geresnė ugdymo kokybė – realybė ar madingi žodžiai?

Forumas „Gera mokykla“ vyks lapkričio 25 d. nuo 11 val. LITEXPO 5.1 salėje. Tai pagrindinis parodos „Mokykla 2016“ renginys, kurio metu bus gvildenami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: asmenybės ūgtis kaip ugdymo tikslas, mokyklos identitetas ir įvairovė kaip kasdienė ugdymo realija bei polilogo kultūra ir partnerystė kaip vertybinis pagrindas sėkmingai mokyklos egzistencijai.
Mokykla 2016
Mokykla 2016 / Partnerio nuotr.

Pirmoji forumo dalis skirta asmenybės ūgčiai – tai labai svarbus darbas su vidine žmonių parengtimi – įpročiais, nuostatomis, įsitikinimais. Šiam darbui būtinas savo asmeninių, bendruomenės ir visuomenės įpročių, įsitikinimų, nuostatų nuolatinis reflektavimas ir kontekstualumas. Savo ruožtu tokiai refleksijai lemiamos svarbos turi bendruomenė – ne kaip organizacija, o kaip gyvas, realiai patiriamas socialinis reiškinys. Apie visa tai ir dar daugiau – Pauliaus Godvado pranešime „Gebėjimas veikti, vidinė parengtis ir bendruomenė“.

„Vaiko asmenybės auginimo PIN kodo beieškant“ – tyrimų įžvalgos apie tai, kokį poveikį mokymo(si) pasiekimams ir pažangai daro asmenybės branda ir kodėl svarbu vertinti asmenybės ūgtį. Ar visa tai užkoduota Geros mokyklos koncepcijoje, svarstys lektorė dr. Aušra Kazlauskienė.

Registracija

Antrojoje forumo dalyje „Mokyklos identitetas ir įvairovė“ mokyklos direktorius Nuno Mantas iš Portugalijos svarstys, kodėl ir kaip turėtume keisti savo įsitikinimus apie klasėje vykstančius ugdymo procesus. Lektoriaus įsitikinimu, mokykloje vaikai tampa laimingi ne dėl ugdymo programos „įsisavinimo“, bet tuomet, kai jų gebėjimai realiai stiprėja.

Partnerio nuotr./Mokykla 2016
Partnerio nuotr./Mokykla 2016

Lektorius Arminas Varanauskas pranešime „Ateities mokykla Lietuvoje – „save išrandanti“ mokykla“ kelia aktualius klausimus: kaip mokyklai „išrasti“ save? Ar esame pasirengę tokią atsakomybę perkelti mokykloms, o jos ar pasiruošusios ją prisiimti? Kokie teisiniai, vadybiniai, psichologiniai ir kiti veiksniai leidžia mokykloms būti savarankiškoms Lietuvoje, o kokie trukdo?

Registracija

Trečiojioje forumo dalyje „Polilogo kultūra ir partnerystė“ diskutuosime svarbiais švietimo bendruomenės susikalbėjimo klausimais. Geresnė ugdymo kokybė – realybė ar madingi žodžiai? Mokyklos atvirumas: ar galime mokytis su kitais ir iš kitų? Kas trukdo pasitikėti vieniems kitais, kad tikrai susikalbėtume?

Diskusijoje dalyvaus Šiaulių r. Aukštelkės pagrindinės mokyklos direktorius Vaidas Bacys, švietimo ekspertas dr. Aurimas M. Juozaitis, Prienų r. švietimo skyriaus vedėjas Rimvydas Zailskas, UAB „Tavo mokykla“ produktų vystymo vadovas Darius Ratkevičius. Diskusiją moderuos žurnalistas Aurimas Perednis.

Registracija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?