Pasak jo, iškvietę budėtoją išgirdo pasiūlymą tiesiog užsidaryti duris: „Nes avarinę tarnybą valdžiai per brangu kviesti ir jos kviesti neleidžia“.
Suabejojo skundo tikrumu
VGTU atstovė suabejojo, ar tik senas skundas internete nebus atsidūręs pakartotinai.
„Vis dėlto, ar esate garantuoti, kad skundas tikras? Gavus iš jūsų portalo prašymą pakomentuoti atsakingi universiteto darbuotojai nedelsiant apžiūrėjo bendrabučius, pakalbėjo su studentais, tačiau nė vienas negalėjo prisiminti jokio panašaus įvykio pastaruoju metu ir buvo nustebę išgirdę apie tokį skundą, taip pat nebuvo užfiksuota jokia avarinė situacija“, – teigė VGTU Ryšių su visuomene skyriaus vadovė Audronė Vilčiauskienė.
Ji atkreipė dėmesį į tai, kad skundo turinys identiškas senajam. Pastarasis portale paviešintas prieš metus. Tuomet visi gedimai buvo nedelsiant sutvarkyti.
Tuomet UAB „Economus“ direktorius Mindaugas Jokimčius apie gedimus ragino studentus pranešti nedelsiant per gedimų reagavimo sistemą arba bendruoju telefonu 8 700 55 966.