ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektoriaus doc. dr. Alfredo Chmieliausko teigimu, visuomenėje dažnai susiduriame su vyraujančiais įvairiausiais stereotipais, kurie kyla ne tik dėl kultūrinių dalykų, tačiau ir dėl žinių stokos.
„Kai prieš 18 metų kūrėsi pirmasis nevalstybinis – ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, daugelis mąstė, kad mokamos studijos leis nusipirkti ir diplomą. Su šiuo stereotipu susitvarkėme dar pirmaisiais studijų metais. Mus įkūrę norvegai (BI Norvegijos verslo mokykla) neleido šiam stereotipui įsigalėti, kadangi užkėlė studijų kartelę itin aukštai. Studijų kokybės reikalavimai buvo aukšti, tad kone pusė studentų dar pirmaisiais studijų metais iškrito supratę, kad čia reikės daug ir sunkiai dirbti. Šiandien pasigirsta ir kitų stereotipų, pavyzdžiui, kad studijuoti geriau užsienyje, o ne Lietuvoje. Tačiau kiekvienam jų turime rimtus argumentus, kuriuos su šypsena pristatome naujoje reklamos kampanijoje“, – sako rektorius.
ISM universiteto Rinkodaros ir pardavimų vadovės dokt. Dominykos Venciūtės teigimu, kurdami naują ISM rinkodaros kampaniją, klausėme savo studentų, dėstytojų, alumnų, su kokiais stereotipais susidūrė ar kur juos išgirdo, dar prieš stodami į universitetą ar mokydamiesi, dirbdami jame.
„Ypač džiugina tai, kad visi mitai buvo paneigti, tačiau mes apie tuos visus stereotipus vis dar pajuokaujame bendruomenės viduje. Taip kilo rinkodaros kampanijos idėja į visus 18 metų vyraujančius stereotipus sureaguoti originaliomis lietuvių liaudies patarlėmis. Pavyzdžiui, didžiausias stereotipas, kad ISM universitete studentai visi išpuikę, tam turime puikų argumentą – „kas mokslą išėjęs, tas nuo žemės pakilęs“ arba mitas, kad studijos brangios, tačiau turime didžiulį ratą mecenatų ir daug metų jų finansinę paramą gabiausiems studentams – „100 talentų stipendiją“, tad galime ir čia drąsiai atsakyti patarle, kad vis dėlto „mokslas kišenės neplėšia“, – paaiškino D. Venciūtė.
Direktorės teigimu, organizacijos ar prekės ženklai turi savo vartotojams parodyti kuriamą vertę, o ne tik pasitelkti įžymių žmonių veidus. Lietuva – santykinai maža rinka ir įžymybės mūsų šalyje dažnai tampa ne vieno prekės ženklo ambasadoriais, tad reklamuojamo produkto ar paslaugos išskirtinumas dingsta.