Istorijos pamoka apie partizanus: kodėl neįlindus į bunkerį?

„Partizaninio karo aidus mes labai gerai žinome. Jis buvo pralaimėtas, tačiau nepriklausomybės viltis atvedė mus iki laisvės. Ir štai 2010 metais inicijavome bunkerio atstatymą, tam, kad turėtume partizaninio karo paminklą, kurį galėtume pristatyti ir naudoti edukacijai“, – stovėdamas prie bunkerio Raseinių rajone interaktyvią pamoką apie partizanus pradeda istorijos mokytojas Andrius Bautronis.
istorijos-pamoka-apie-partizanus-kodel-neilindus-i-bunkeri
Istorijos pamoka apie partizanus

Pamokos metu mokiniams leidžiama apžiūrėti patį bunkerį ne tik iš išorės, įlįsti ir į vidų, kitaip tariant, su partizanine kova, partizaniniu gyvenimu susipažinti gyvai, iš arčiau. Mokymasis ne tik iš knygos, bet per pačią patirtį, leidžiant prie tam tikras istorines detales ar įvykius „pajusti“, pasak mokytojo, yra labai naudingas. Tokios pamokos, A.Bautronio teigimu, įsimena kur kas labiau. Tai įrodo ir jau mokyklą baigusių mokinių atsiliepimai.

VIDEO: Istorijos pamoka apie partizanus: kodėl neįlindus į bunkerį?

„Man ir šiandien labai daug mokinių, kurie jau baigė mokyklą, paskambina ir sako, kaip tas bunkeris? Ar nesugriuvęs, ar lankomas?“, – įspūdžiais dalinosi mokytojas, pridurdamas, kad bunkeris buvo atstatytas ir su kai kurių mokinių pagalba, o jausmas tai padarius buvo itin geras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis