Dešimtyje šalių veikiančios ir per 4 000 darbuotojų turinčios „Centric“ kompanijos plėtra bei sklandžiu darbu besirūpinantis Leen Blom turi turtingą darbo patirties bagažą – nuo programinės įrangos kūrimo, duomenų bazių valdymo, iki IT architektūros ar vadovavimo įvairiems IT padaliniams, todėl, išmanydamas tiek vidinius procesus, tiek įvairialypę IT industriją, savo paskaitose pateikia gilias įžvalgas ir vertingus apibendrinimus.
„Su Kauno universiteto studentais pasidalinsiu kursu, leidžiančiu pažvelgti į tikrąjį sprendimų priėmimo pasaulį, dirbant su stambiais programavimo projektais. Papasakosiu ir konkrečiais pavyzdžiais pademonstruosiu, kaip mūsų kompanija vykdė savąją transformaciją iš tradicinio programinės įrangos pardavėjo į debesijos paslaugų teikėją. Ir, kas bus ypač įdomu, kartu su studentais pamėginsime žengti pirmuosius debesijos verslo atstovo žingsnius – įkurdami virtualią debesijos kompaniją,“ – apie būsimus mokymus pasakoja L. Blom.
Dėmesys – debesijos sprendimams
Paskaitų tema pasirinkta ne atsitiktinai: nuo pat įsikūrimo Kaune „Centric“ akcentuoja, kad pagrindinis kompanijos žvilgsnis yra nukreiptas į kompiuterinės debesijos (Cloud) sprendimus.
Žengdami į Lietuvą, siekėme į savo gretas patraukti gabius ir talentingus IT srities profesionalus.
„Žengdami į Lietuvą, siekėme į savo gretas patraukti gabius ir talentingus IT srities profesionalus: vos per vienerius metus mums pavyko suburti beveik 50 aukštos kvalifikacijos, įvairios patirties turinčių darbuotojų komandą, kurie šiuo metu rūpinasi „Centric“ debesijos architektūra, inžinerija ir paslaugų palaikymu. Dar po kurio laiko pradėjome burti automatinio mokymosi (Machine Learning) ir duomenų mokslininkų (Data Science) komandą“, – pasakoja „Centric“ technologijų direktorius (CTO) Freddie Veltmaat, prieš metus pats skaitęs pranešimą KTU bendruomenei apie IT industrijos veidą keičiančius debesijos sprendimus.
„Kaune įkurta „Centric IT Solutions Lithuania“ nuo pat pirmos dienos dirba su tarptautiniais klientais ir tuo pat metu yra visos „Centric“ debesijos kompetencijos centras (Cloud Center of Excellence for Centric), teikiantis naujas debesijos paslaugas. Esame moderni IT organizacija, aktyviai siekianti diegti debesija pagrįstus sprendimus pačiu efektyviausiu ir lengviausiai kontroliuojamu būdu, kartu skirdami daug dėmesio tvarumui, saugumui, atitktičiai ir IT paslaugos valdymo standartui. Mes keičiame taisykles naudodami modernius IT paslaugos valdymo modulius, debesijos teikiamus IT įrankius ir saugumo kontrolę, užtikrindami pilną DevOps ciklą. Tokiu būdu „Centric“ virsta kompanija – debesijos tiekėja,“ – tvirtina tarptautinės kompanijos CTO.
Svarbi bendradarbiavimo su universitetu dalis
Ši partnerystė žinių dalijimosi kryptimi – tai šiemet pavasarį pasirašytos bendradarbiavimo sutarties tarp „Centric IT Solutions Lithuania“ ir Kauno technologijos universiteto programos dalis: sutartimi numatyta bendradarbiauti rengiant ir įgyvendinant mokslinių tyrimų projektus, keistis moksline bei technologine informacija.
„Skirdami kvalifikuotus įmonės darbuotojus vadovauti studentų praktikoms ar siųsdami įmonės atstovus skaityti paskaitas apie šiuo metu mūsų sektoriuje aktualiausias tendencijas ir technologijas, ne tik prisidedame prie būsimų talentų auginimo, bet ir skleidžiame „Centric“ kompanijos kultūrą, kurioje itin svarbi dalis tenka mentorystei, mokslo įstaigų ir talentingų jaunuolių rėmimui. Šiemet net 7 mūsų darbuotojai jungiasi prie KTU Mentorystės programos ir taps studentų karjeros mentoriais – padės jiems augti kaip asmenybėms ir kartu susidėlioti karjeros planus bei tikslus“, – pasakoja „Centric“ padalinio Lietuvoje vadovas Paulius Samoška.
KTU magistrantams siūlomas MA+ kompetencijų modelis skirtas suteikti studentams papildomų žinių ir gebėjimų bei atrasti naujų karjeros perspektyvų. Paskaitas jame skaito ne tik savo srities ekspertai KTU dėstytojai, bet ir aukšto lygio verslo bei viešojo sektoriaus organizacijų darbuotojai, taip pat teikiantys temas baigiamiesiems studentų darbams ar į praktiką orientuotas užduotis projektams.