„Lidl“ investuoja į pažangius Lietuvos studentus

Vokiečių kapitalo įmonė „Lidl“ profesionalių savo srities specialistų mūsų šalyje nusprendė pasižvalgyti universitete. Pasižvalgė – patiko. Savo ruožtu, Lietuvoje aktyviai veiklą plečiančios Vokietijos kompanijos privertė lietuvius aktyviai susidomėti vokiečių kalba, teigiama įmonės pranešime.
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas / ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto nuotr.

Prekybos tinklas, siekdamas, kad būsimieji profesionalai į verslą ateitų kuo geriau pasiruošę, nusprendė investuoti į studentus. Šiemet ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas išleidžia jau antrą vokiečių kalbos kursų, kuriuos remia „Lidl Lietuva“, laidą.

Studentai vertina galimybę

Vokiečių kalba šiuo metu Lietuvoje tarp užsienio kalbų užima trečią vietą po anglų ir rusų. Studentų teigimu, įvairių užsienio kalbų mokėjimas tampa vis svarbesnis ir suteikia konkurencinį pranašumą tarptautinėje darbo rinkoje.

„Lidl Lietuva“ inicijuotos vokiečių kalbos paskaitos netruko sulaukti atsiliepimų. Šiemet trečiąjį semestrą baigusi ekonomikos ir politikos studentė Gabrielė Pauliukaitė teigė, kad būtent specializuotas paskaitas studentai vertina palankiausiai:

Šiuo atveju, vokiečių kalba man atrodo itin reikalinga perspektyviai karjerai ir dėl akivaizdžiai Lietuvos rinkoje didėjančio vokiečių kapitalo įmonių skaičiaus, – sako studentė.

„Manau, specializuotų paskaitų reikia daugiau. Tai yra abipusė nauda tiek universitetui, tiek įmonei, mat išleidžiami studentai iš karto turi reikiamas darbui žinias, o įmonė – potencialius specialistus. Šiuo atveju, vokiečių kalba man atrodo itin reikalinga perspektyviai karjerai ir dėl akivaizdžiai Lietuvos rinkoje didėjančio vokiečių kapitalo įmonių skaičiaus“.

Prioritetas – verslo temoms

Prekybos tinklo kartu su Vokietijos ambasada Lietuvoje inicijuotos vokiečių kalbos paskaitos – pasirenkamasis dalykas, ISM studentams siūlomas jau antrus metus iš eilės. Paskaitos trunka devynis mėnesius su galimybe pratęsti.

„Studentai, o nuo šių metų – ir moksleiviai, kursų metu turi galimybę ne tik mokytis vokiečių verslo kalbos, bet ir įgyti žinių apie Vokietijos verslo aplinką bei viešąjį sektorių. Taip pat paskaitų metu siekiama sudaryti galimybę įsigilinti į didžiųjų Vokietijos kompanijų, investuojančių Lietuvoje, valdymo ir plėtros modelius“, – teigė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijų prorektorė Viltė Auruškevičienė.

Geriausiems – galimybė tapti komandos nariais

Pasak bendrovės „Lidl Lietuva“ atstovų, vokiečių kalbos programa naudinga abiem pusėms – tiek darbdaviams, tiek studentams. Studentai užmezga tiesioginį kontaktą su įmone, bei turi geriausias galimybes būti pastebėti ir tapti bendrovės komandos nariais.

„Planuojame ir toliau investuoti į Lietuvos studentus bei neatmetame galimybės, kad šie jauni žmonės mūsų bendrovėje turės karjeros augimo galimybes“, – teigė Radostinas Dimitrovas Roussevas-Peine, bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Stiprina partnerystę

Didelę vokiečių specialistų paklausą pastebi ir Vokietijos ambasada Lietuvoje. Šalies aukštųjų mokyklų germanistikos studijų katedros jau kurį laiką reguliariai sulaukia užklausų iš įmonių, mūsų šalyje ieškančių vokiškai kalbančių darbuotojų.

Vokietijos ambasados Lietuvoje kultūros ir spaudos specialistės Milenos Dech teigimu, šioje šalyje paklausūs gerą išsilavinimą turintys specialistai iš viso pasaulio. Anot jos, tai taikoma ir ypač motyvuotiems studentams bei darbo rinkos naujokams iš Lietuvos.

„Gebėti bendrauti konkrečios šalies kalba svarbu ir plėtojant tarptautinį verslą – tai dažnai pagerina verslo santykius bei tampa didžiuliu konkurenciniu pranašumu. Tai ypač svarbu lietuviškoms įmonėms, bendradarbiaujančioms su partneriais Vokietijoje,“ – teigė M.Dech. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis