15 val. Koks nuostabus gamtos pasaulis!
Ar deramai išnaudojame stebėjimą ir tyrimus? Ar visada mokymasis atrandant ugdo gamtamokslinį mąstymą? Renginyje sužinosite, kaip buitinius samprotavimus paversti gamtamokslinėmis tiesomis. Pasisemsite idėjų, kaip mokymui dažniau naudoti gamtinę aplinką ir natūralius jos objektus. Taip pat vyks praktinė tiriamoji veikla: dirvožemio tyrimai, mikroskopinė analizė.
16 val. Mokausi mąstyti kaip istorikas.
Kodėl jau pradinėse klasėse svarbu ugdyti moksleivių istorinio laiko tėkmės supratimo gebėjimus? Renginyje bus aptartos ir praktiškai išbandytos mokymosi veiklos, ugdančios istorinio raštingumo gebėjimus. Susipažinsite su naujausių tyrimų duomenimis apie ketvirtų klasių moksleivių laiko tėkmės supratimo gebėjimus ir analizuosite jų atliktų užduočių pavyzdžius.
Lapkričio 26 d. 3.1 salėje vyks šie renginiai:
10 val. Noriu būti išgirstas ir suprastas: komunikavimo kompetencijos ugdymas priešmokykliniame amžiuje (priešmokyklinis ugdymas).
Viskas, kas vyksta su vaiko kalba iki jam pradedant lankyti mokyklą, yra svarbu. Taigi ir kalbos suvokimo, ir kalbos vartojimo įgūdžiai padeda išsiugdyti komunikavimo kompetenciją, kurią „vainikuoja“ vaiko skaitymo ir rašymo gebėjimai bei įgūdžiai.
Renginyje diskutuosime apie ugdymo veiklų priešmokyklinėje grupėje integralumą, kalbėsime apie tai, kodėl, ugdant vaikų kalbą, būtina kiekvieną vaiką matyti kaip savitą, unikalų individą ir kodėl svarbu palaikyti bei skatinti vaikų smalsumą, gebėjimą tyrinėti, rinkti informaciją, taikyti įgytą patirtį.
11 val. Augu bendraudamas, tyrinėdamas, kurdamas (ikimokyklinis ugdymas).
Kaip kryptingai organizuoti vaikų ugdymą(si)? Kaip įveikti ikimokyklinio ugdymo organizavimo ir planavimo iššūkius? Atsakymų į šiuos klausimus bus ieškoma, aptariant Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašą, padedantį pedagogui planuoti ugdymo turinį, ir nagrinėjant pedagogų veiklos praktinius pavyzdžius.
Renginio dalyviams bus pristatoma, kaip, naudojantis Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu, rengiami savaitės veiklos planai pagal naujausias planavimo tendencijas. Pedagogai galės susipažinti su vaikų pasiekimų vertinimo praktiniais pavyzdžiais ir vertinimo rezultatų panaudojimo galimybėmis.
Stebėdami parengtą vaizdo medžiagą, pedagogai praktiškai bandys įžvelgti vaikų gebėjimus, atpažinti vaikų pasiekimų žingsnelius.