Minint Tarptautinę jaunimo dieną pristatoma interneto svetainė, padėsianti gerinti jaunimo užimtumą

Minint Tarptautinę jaunimo dieną, pristatoma internetinė svetainė, kuria naudodamiesi jaunuoliai per 4 mėnesius rastų darbo, mokymosi ar praktikos pasiūlymą.
Internetinis puslapis
Internetinis puslapis www.jaunimogarantijos.lt / Internetinis puslapis

Svetainė skirta visiems 15–29 metų amžiaus jaunuoliams, kurie ilgesniam ar trumpesniam laikui iškrito iš darbo rinkos ir šiuo metu nesimoko, informuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

Ministerija tikisi, kad naudodamiesi svetaine, jaunuoliais sugebės rasti darbą, gauti darbinių pajamų, įgyti naudingų profesinių įgūdžių, geriau suprasti rinką, išmokti identifikuoti savo stiprybes ir jas kuo geriau išnaudoti.

Vienas iš projektų, į kurį www.jaunimogarantijos.lt svetainėje kviečiami registruotis jaunuoliai – „Atrask save“. Jį vykdo Lietuvos darbo birža, Jaunimo reikalų departamentas ir 58 jaunimo ir su jaunimu dirbančios organizacijos. Nuo metų pradžios iki rugpjūčio 1 d. projekte jau dalyvavo 2,6 tūkst. NEET jaunuolių, apie 1 tūkst. jų nebuvo įsiregistravę darbo biržoje.

Projekto „Atrask save“ dalyviai, kuriems nepasisekė atviroje rinkoje gauti pasiūlymą dirbti, mokytis ar atlikti praktiką, kviečiami tęsti dalyvavimą projekto „Naujas startas“ integravimo į darbo rinką priemonėse (įdarbinimas subsidijuojant, darbo įgūdžių įgijimo rėmimas ir profesinis mokymas).

Taip pat per šią interneto svetainę galima kreiptis į „Jaunimo savanorišką tarnybą“: savanoriauti bet kurioje iš daugiau nei 300 pelno nesiekiančių organizacijų visoje Lietuvoje, rasti jaunimui aktualios informacijos, naujausią jaunimo darbo rinkoje apžvalgą, susipažinti su Jaunimo garantijų dalyvių sėkmės istorijomis, atsiliepimais, vienoje vietoje rasti su jaunimu dirbančių darbuotojų kontaktus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis