Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centre rengiama tam skirta konferencija „Papildomos dienos tavo ugdymo(si) sąskaitoje: ką galima per jas nuveikti gerinant mokinių pasiekimus?“, pranešė Švietimo ir mokslo ministerija.
Moksleivių sąjungos prezidento pareigas laikinai einančios Dovilės Bikelytės teigimu, siekis sumažinti kasdien moksleiviui tenkantį krūvį džiugina, tačiau reikia įvertinti ir tai, kad dvi papildomos savaitės neišspręs visų problemų ir mokinių rezultatai negerės, jei nebus skiriama dėmesio bendrojo ugdymo programoms, jų peržiūrai bei dabar taikomiems mokymo metodams.
„Papildomos dvi savaitės leistų mokytojams skirti daugiau dėmesio sudėtingesnėms temoms, individualiam darbui su moksleiviu, į mokymosi procesą būtų galima įtraukti daugiau netradicinių mokymosi būdų, projektinių veiklų, edukacinių užsiėmimų. Užtikrinant kokybę, pokyčiai būtų teigiami“, – sakė ji.
Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė mokslo metus siūlo ilginti 10–15 dienų. Pasak ministerijos, taip siekiama pagerinti mokinių pasiekimus, tolygiau išdėstyti krūvį. Lietuvos švietimo darbuotojų profesinė sąjunga dėl ketinimų mokslo metus ilginti šią savaitę surengė protesto akciją.
Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Vilmorus“ apklausos duomenimis, siūlymui ilginti mokslo metus nepritaria 63 proc. gyventojų, o tarp turinčių mokyklinio amžiaus vaikų nepritariančiųjų yra dar daugiau – 72 procentai.