Tai teorinis ir praktinis užsiėmimas apie asmeninių ir socialinių gebėjimų atskleidimo bei lavinimo galimybes ir būdus pamokoje. Vertinimo būdai ir jų poveikis vaikams parodo vaiko stiprybes ir tobulėjimo kryptį – ar „priklijuoja etiketę ir pastato į vietą“?
– Ugdomasis vertinimas – visi „Už“ ir „Prieš“.
– Kaip vertinti „nepatogius“ vaikus?
– Kaip švietimas gali skatinti vaikų savęs pažinimą ir pažangą?
– Mokytojo ir mokinių refleksija.
– Metodai, konkrečių sėkmės ir nesėkmės atvejų pavyzdžiai.
Lapkričio 26 d. 10 val. 3.2 salėje prasidės renginys „Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?“.
Žurnalistų lūpos dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali stiprinti teigiamą mokyklos įvaizdį ir kokia iš to nauda?
Seminare bus diskutuojama apie mokykloms tinkamus komunikacijos būdus, viešinimo priemones, mokytojų požiūrio įtaką mokyklos įvaizdžiui, sėkmingus išorinės komunikacijos pavyzdžius ir informacijos pateikimo visuomenei klaidas.
Ar mokykla yra pasirengusi būti geru darbdaviu, konkuruoti ne tik dėl moksleivių, bet ir dėl geriausių mokytojų, šiuolaikiniais metodais komunikuodama žinią, kad mokykloje dirbti gera, įdomu ir perspektyvu?