Manifesto formatą pasirinkusi agentūra atskleidė tai, kas dažniausiai lieka už mokslo laboratorijų ir kaip iš tiesų VGTU mokslininkai, studentai bei absolventai prisideda prie darnios gyvenamosios aplinkos, inovacijų skatinimo bei suvokimo ribų plėtimo.
„Universitetas keičiasi, tad naują kryptį bei filosofiją norėjome išreikšti nauju klipu. Partneriams kėlėme užduotį atspindėti mūsų universiteto technologinį geną ir pagal reakciją socialiniuose tinkluose manome, kad tai puikiai pavyko. Studentai didžiuojasi universitetu, dalinasi klipu su draugais“,– pranešime cituojama Dovilė Juršytė, VGTU Rinkodaros skyriaus vadovė.
Naudodamiesi naujausiomis technologijomis ar važiuodami keliais dažnai neįsivaizduojame, kiek reikėjo atlikti tyrimų, matavimų, skaičiavimų, kūrybinių eksperimentų ir bandymų, kad viskas veiktų taip, kad mes net nesusimąstytumėme apie tai. Šis klipas parodo, kad už kiekvienos technologijos slepiasi žmogus.
Pasak D.Juršytės, labai svarbu tai, kad video kūrė VGTU Kūrybinių industrijų absolventai, kurie nuolat palaiko stiprų ryšį su savo alma mater. Baigę studijas ir įkūrę savo kompaniją, jie grįžta į universitetą su švietėjiškais projektais. Vienas iš jų – mokymai studentams apie audiovizalinę komunikaciją bei darbą su profesionalia vaizdo ir garso technika VGTU Kūrybinių industrijų laboratorijoje.
Šiuo metu klipas socialiniame tinkle „Facebook“ peržiūrėtas jau 34.000 kartų.