V.Aleknavičienė padėjo moksleiviams atlikti tris eksperimentus.
„Norime sudominti ir įkvėpti vaikus rinktis gamtos mokslus. Moksleiviams tokios pamokos labai patinka ir visi nori atvažiuoti čia dar ne kartą. Pirmasis eksperimentas buvo susijęs su medžiagų tankiu, antrasis - su rūgštimis ir šarmais. Paskutinis - vandenilio peroksido skilimo reakcija.“, - pasakoja lektorė.
Moksleiviams tokios pamokos labai patinka ir visi nori atvažiuoti čia dar ne kartą.
Pradinukų mokytoja Diana Kairiūštienė pritaria, kad pamokos, per kurias moksleiviai gali patys ką nors pagaminti, paliesti yra daug naudingesnės: „Jie visai kitaip įsimena stebėdami ir patys dirbdami, ateityje jie įvairius terminus supras jau visai kitaip, nes patys žiūrėjo, matė ir įsivaizduoja, ką tai reiškia.“
Netradicinė vieta, ne įprasta klasė ar suolas, bet pamokos Lietuvos universitetuose. Tokią iniciatyvą „Mokslininkai - mokykloms“ rengia Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) kartu su šiomis aukštosiomis mokyklomis. Tai Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Kauno technologijos universitetas, Klaipėdos universitetas, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Vilniaus universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas, Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija.
Šiose aukštosiose mokyklose suplanuota daugiau nei 130 įvairių edukacinių veiklų.
Nuo gegužės iki birželio vidurio šių Lietuvos universitetų mokslininkai kviečia mokinius į svečius arba žada patys apsilankyti mokyklose ir pristatyti STEAM* mokslų įdomybes.
Mokiniai galės išmėginti robotų programavimą, pažaisti molekulių legolende, pasigaminti natūralių kosmetikos priemonių, susidaryti mitybos planą, atrasti linksmąją chemiją ir dar daug įdomių dalykų.
Registruotis dar galima https://www.smm.lt/web/lt/mokslininkai-mokykloms/
Naujų ugdymo metodų taikymą mokyklose, mokymąsi kitose erdvėse skatina ir ES fondų finansuojamos priemonės - „Kokybės krepšelis“, „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ ir kt.