„Pjūklas“ tapo gyvybių gelbėjimo simboliu!

Septintus metus iš eilės kraupių emocijų gerbėjus savo vaizdais maloninantis siaubo filmas „Pjūklas“ šiais metais įrodė, kad ekrane gyvybių netausojantis filmas gali paskatinti jas ir išsaugoti realiame gyvenime.
„Pjūklas“ tapo gyvybių gelbėjimo simboliu!
„Pjūklas“ tapo gyvybių gelbėjimo simboliu! / Organizatorių nuotr.

Kraujo donorystės akcija „Studente, ką Pjūklas atima, tu gali išgelbėti“ sulaukė ne tik rekordinio skaičiaus kraujo donorų – 400 studentų, bet ir pageidavimų prisidėti prie akcijos iš kitų universitetų.

Kaip teigė „Kraujo donorystės centro“ atstovė Rima Ulinskienė, ši akcija viršijo visus lūkesčius ir vietoj planuotų 200 kraujo donorų, akcijoje sudalyvavo dvigubai daugiau studentų. Taip pat džiugi žinia ta, kad iš lūpų į lūpas sklindančios kalbos apie šią solidarią akciją pasiekė ir akcijoje nedalyvavusį ISM universiteto padalinį Kaune. Pastarojo studentai nusprendė solidarizuotis ir prisidėti prie akcijos net ir žinodami, jog akcijos dovanų visiems neužteks.

Tačiau, kaip pabrėžia R.Ulinskienė, ne visi studentai davė kraujo vien tik vedini noro gauti rėmėjų dovanas, į kurių paketą įėjo ir pakvietimai į filmą „Pjūklas 3D: spąstai atgyja“. Daug studentų nenorėjo priimti dovanų, nes visur buvo skelbiama, jog tai – neatlygintina akcija. Tačiau „Kraujo donorystės centro“ atstovams paaiškinus, jog kraujo donorystė būna traktuojama kaip atlygintina tik tuomet, kai kraujo donoras prašo piniginio atlygio, studentai maloniai priimdavo jiems siūlomas dovanas. Buvo ir tokių atvejų, kai norėdami pamatyti filmą nemokamai, studentai surinkdavo draugų grupes ir visi ateidavo duoti kraujo.

Kompanijos „Acmefilm“ rinkodaros projektų vadovas Ernestas Žiaukas teigė, jog šia akcija pavyko „viena kulka nušauti du zuikius“, t.y. ne tik pristatyti greitai pasirodysiantį filmą, bet ir žinant pagrindinę kraujo trūkumo problemą Lietuvoje, prisidėti prie jos sprendimo.

„Kadangi filme pagrindinis herojus pralieja labai daug kraujo, mes nusprendėme, jog realiame gyvenime filmo žiūrovai galėtų tapti tais, kurie tas gyvybes išsaugo. Manau, jog tokia, dviejų vienas kitam prieštaraujančių veiksmų, koncepcija pasiteisino ir abi pusės liko patenkintos galutiniais rezultatais“,– pavykusia akcija džiaugėsi Ernestas Žiaukas. Jis taip pat nepaneigė fakto, jog šiems rezultatams pasiekti prireikė nemažai pastangų ir visų akcijoje dalyvavusių partnerių vieningo bendradarbiavimo.

„Esame dėkingi kompanijoms „Acme Baltija“ ir „Copy 1“, parėmusioms šią akciją dovanomis, taip pat – informaciniams partneriams, platinusiems žinią apie ją, akcijos iniciatoriams „Acmefilm“ bei pas save akciją įsileidusiems universitetams. Norėtume tikėtis, jog ateityje laukia dar ne viena tokia galimybė netradiciniais būdais vardan gerų tikslų paskatinti jaunus žmones dovanoti savo kraują“,– dėkojo ir tikėjimo panašių projektų ateitimi neslėpė „Kraujo donorystės centro“ atstovė R.Ulinskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis