Į formaliąją ugdymo programą įtrauktos technologinės kūrybos pamokos, skirtos pradinių klasių moksleiviams. Vaikai turės galimybę įvaldyti tokias skaitmeninės kūrybos priemones, kaip kūrybinis programavimas ar virtualios realybės kūrimas, išbandyti ir dirbtinio intelekto kūrimo pagrindus, ugdyti problemų sprendimų įgūdžius, stiprinti kritinį bei loginį mąstymą.
Vilniaus miesto savivaldybei paskelbus atvirą kvietimą, pilotinėje „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programoje“ dalyvauti nusprendė daugiau nei 140 pradinių klasių mokytojų, kurie ne tik įsipareigojo vesti tokią pamoką bent kartą per savaitę, bet ir individualiai stiprinti asmeninius informatikos ir technologinės kūrybos įgūdžius.
Programą kartu su Vilniaus miesto savivaldybės atstovais bei Švietimo pažangos centru inicijavo JAV programavimo paslaugų įmonė „Devbridge“. Technologijų įmonė, į Lietuvą įžengusi vos prieš dešimtmetį, aktyviai investavo tiek į neformalųjį vaikų ugdymą, tiek į studentus, tiek ir į savo specialybę norinčius keisti suaugusiuosius. Prieš kelerius metus įkurtos nemokamos kūrybinių technologijų akademijos, skirtos 7–12 metų vaikams, „Sourcery for Kids“ tikslas – įgyvendinti pokytį Lietuvos švietimo sistemoje, įtraukiant programavimo pamokas į formalųjį ugdymą ir užtikrinant jų prieinamumą visiems Lietuvos vaikams.
„Technologinis raštingumas yra persmelkęs visas sritis ir ateityje išliks bet kurios perspektyvios profesijos sėkmės pagrindu. Naujos galimybės atsiveria vaikams, kuriems programavimo disciplina dar pradinėse klasėse daugelyje ne tik tokių pažengusių Europos šalių, kaip Švedija, Jungtinė Karalystė, bet net ir kaimyninėje Estijoje, vis dažniau įtraukiama į mokymų programų privalomųjų dalykų sąrašą. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie būsimųjų profesionalų auginimo. Tikimės, kad pagaliau sostinėje parodytas pavyzdys leis eiti pažangesniu keliu bei skatins ir kitas mokyklas Lietuvoje įsitraukti ir jau pradinėse klasėse pradėti mokyti vaikus programavimo pagrindų“, – kalbėjo „Devbridge“ viceprezidentas ir Lietuvos padalinio vadovas Viktoras Gurgždys.
Programą kuria bei įgyvendina „Teachers Lead Tech“ mentorių komanda, padėsianti pradinių klasių mokytojams ruošti pamokų turinį bei lavinti reikiamus įgūdžius, siekiant perteikti naujas žinias klasėje.