„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Stojimas į pedagogines studijas skatinamas pratęsus motyvacijos vertinimą

Siekiant pritraukti daugiau stojančiųjų į pedagogines studijų programas, šią savaitę rengiami papildomi motyvacijos testai.
Mokykloje
Mokykloje / 123rf.com nuotr.

Motyvacijos vertinimo sesiją aukštosios mokyklos su Švietimo ir mokslo ministerija sutarė pratęsti atsižvelgusios į vėlyvą pedagoginių programų įtraukimą į programų sąrašą.

Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO) BNS informavo, kad birželio pabaigoje vykusioje sesijoje tikrintis motyvaciją užsiregistravo 718 stojančiųjų, ją pasitikrino 536 stojantieji, iš jų 509 gavo teigiamą įvertinimą.

Tuo metu priskaičiavus papildomai užsiregistravusius į pratęstą sesiją, norą tapti mokytojais iš viso šiemet pareiškė jau per 1100 stojančiųjų.

Nedalyvavusiems motyvacijos vertinime negalima pretenduoti į valstybės finansuojamas studijų vietas ir studijų stipendijas.

Šiemet vykdoma pedagogų rengimo pertvarka: Lietuvos edukologijos universitetas jungiamas prie Vytauto Didžiojo universiteto, įvairiose šalies aukštosiose mokyklose registruota naujų pedagogų rengimo studijų programų. Tačiau naujų programų akreditavimas užtruko, jos stojantiesiems pasiūlytos vėliau nei prasidėjo stojimo prašymų pildymas. LAMA BPO prezidentas Pranas Žiliukas BNS anksčiau sakė, kad vėliau į sistemą įtrauktos programos gali būti mažiau populiarios.

Priėmimui į pirmos pakopos pedagogines studijas šiemet skiriama 315 valstybės finansuojamų vietų, tai 20 proc. daugiau nei pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs