„Renginio formatą keičiame siekdami konkursą priartinti prie realaus pardavimų specialistų darbo. Pardavimai – komandinis darbas, rezultatyviausias tuomet, kai sujungiamos specialistų kompetencijos, gebėjimai, praktinės žinios. Konkurso dalyviai galės įsitikinti, kad dirbdami komandomis turės žymiai daugiau galimybių nei kovodami po vieną“, – sako ISM Karjeros centro vadovė Gintarė Aldonytė. Jos teigimu, šiemet konkursas iš dalyvių pareikalaus daugiau kūrybingumo, ne tik žinių.
„Pardavimų vadybininkai yra svarbi grandis įmonės veikloje, jos variklis, tačiau Lietuvoje ši profesija yra dažnai nepelnytai nuvertinama. Gajus stereotipas „kad ir ką baigsi, vis tiek dirbsi vadybininku“. Šis konkursas skirtas paneigti tokią nuostatą – atskleisti, kokie yra vertingi tikri pardavimų profesionalai ir koks potencialas slypi tarp studentų”, – pažymi „CV-Online“ marketingo vadovė Rita Karavaitienė.
Atkrentamieji turai vyks interaktyviu būdu – „CV-Online“ tinklapyje. Norintys dalyvauti konkurse ir susirungti su geriausiaisiais kviečiami burtis į komandas po 3–4 dalyvius – studentai gali būti iš skirtingų aukštųjų mokyklų. Komandų registravimas vyks iki vasario 28 dienos (informacija apie registraciją pateikiama tinklalapyje www.cvonline.lt). Jau ateinantį pirmadienį „CV-Online“ tinklapyje bus paskelbta pirmoji užduotis, iš studentų pareikalausianti kūrybiškumo, komandinio darbo ir stiprios motyvacijos.
Po trijų atkrentamųjų turų finalą pasieks 5–6 komandos. Jos susitiks balandžio 6 dieną ISM Vadybos ir ekonomikos universitete vyksiančiame finaliniame renginyje. Finalo dalyvius vertins speciali komisija, kurią sudarys ISM Executive School, „CV-Online“, „Nordea“ banko, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir draudimo bendrovės „If“ specialistai. Laimėtojams be titulų bus įteikti ir vertingi prizai, kuriuos įsteigė bankas „Nordea“, „Tele2“, „If“, knygynų tinklas „Pegasas“ ir kino teatras „Multikino“.